انقلاب اسلامی بستر حضور مردم در انتخاب مدیران کشور است

خبرگزاری شبستان: استاندار استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران بسترساز حضور مردم در انتخاب مدیران ارزشی برای کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمد حسین مقیمی، استاندار استان مرکزی (5 بهمن) در همایش مشترک شهرداران و روسای شورای اسلامی شهرهای استان مرکزی که در استانداری مرکزی برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات شوراها و شهرداری ها گفت: انقلاب شکوهمند ایران اسلامی بستر را برای حضور و مشارکت مردم در سرنوشت کشور و انتخاب مدیران لایق فراهم کرد.


وی با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری دینی است، ادامه داد: این امر سبب حضور مردم در سرنوشت خویش و کشور شده است.

 

استاندار مرکزی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، ادامه داد: حفظ دستاوردهای انقلاب ضروری است و مردم و مسئولان باید برای حفظ آن تلاش کنند.


مقیمی بیان کرد: شوراها در بخش مدیریت کلان شهر می توانند ایفای نقش کرده و در نظارت و هدایت شهرداری و حرکت صحیح آن در راستای آبادی و آبادانی شهرها تلاش کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: هیچ محدودیتی برای تصمیم سازی اعضای شورای شهر وجود ندارد وشهرداری حکومت محلی است که باید در راستای ایجاد محیطی آرام و امن برای مردم تلاش کند.

 

استاندار استان مرکزی ورودی هر شهر را نماد فرهنگ و توسعه شهری آن دانست و گفت: آنچه نشان یک شهر پیشرفته است، توسعه آن، مبلمان شهری، نظارت شهری و مساجد و مکان های فرهنگی است.


وی ادامه داد: برای رفع مشکلات شهری باید پیش از پرداخت هزینه های میلیاردی به رفع مشکلاتی که در سطح شهر است پرداخت تا هزینه های کمتر متحمل شویم.

گفتنی است،در پایان این همایش نیز حکم شهرداران شهرهای خمین، آشتیان، تفرش، غرق آباد، رازقان، قورچی باشی و کمیجان توسط استاندار استان مرکزی به آنان داده شد.

 

لازم به ذکر است، در این نشست جمعی از شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی به ارایه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.


پایان پیام/
 

کد خبر 335940

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha