نمایشگاه کتاب بزرگ ترین رخداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در این استان را یک رخداد بزرگ فرهنگی عنوان کرد.

حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جلسه مشترک معاون سیاسی و امنیتی استانداری با دستگاه های فرهنگی در هفته آینده اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این نشست با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و سایر دستگاه های فرهنگی در جهت هر چه بهتر برگزار شدن سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه یک رخداد بزرگ فرهنگی برای این استان محسوب می شود، افزود: در این نمایشگاه ناشران برجسته کشور با ارائه آثار و کتب جدید میزبان بازدیدکنندگان از اقشار مختلف و با سلیقه های متفاوت خواهد بود.


میرمحمدی به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این که «کتاب باید وارد متن زندگی شود»اشاره کرد و اذعان داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که در این زمینه سایر دستگاه های مرتبط با این نمایشگاه باید نهایت تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر و استفاده از این نمایشگاه را داشته باشند.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد به میزان آمار پایین مطالعه اشاره کرد و گفت: با برگزاری نمایشگاه های کتاب و دیگر کارهای فرهنگی امیدواریم سطح مطالعه مردم بیشتر شود.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 326646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha