بهترین مکان های ادارات باید نمازخانه شود

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: بهترین مکان های ادارات و مدارس باید نمازخانه شود و فرش و امکانات آن باید بهترین باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رضا جدیدی، دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: نماز از اصول دین است و باید برای سعادت دنیا و آخرت از نماز مددبجوییم و با مدداز نماز به سعادت برسیم.


وی افزود: برای سعادت و کسب درجات عالیه نیاز به اقامه نماز و توجه به برگزاری باشکوه نماز در ادارات، مدارس و زندگی است که بهترین مکان های ادارات و مدارس باید نمازخانه شود و فرش و امکانات آن باید از بهترین امکانات باشد.


وی با اشاره به کم مهری های بعضی از مسئولان به نماز اداره، تصریح کرد: نباید نمازخانه اداره در بدترین مکان و با کمترین امکانات باشد و در موقع نماز باید رئیس و معاونین اداره در کنار سایر کارمندان و در مدارس مسئولان مدرسه در کنار دانش آموزان در نمازخانه حاضر شوند که این موضوع به تقویت حضور کارکنان و دانش آموزان در نماز کمک می کند.


جدیدی توجه مسئولان به اقامه نماز در کشور جمهوری اسلامی ایران را یک ضرورت دانست و گفت: باید مسئولان در کل وقت اداری خود فرصتی را برای نماز اختصاص دهند و این وقت و مکان باید مورد توجه ویژه باشد که کمک دهنده سایر امور خواهد بود.


وی با تاکید بر خدمت رسانی به مردم اذعان داشت: مسئولانی که خدمت گذار واقعی باشند و بخواهند به مردم خدمت کنند دشمن هم پیدا می کنند زیرا دشمنان از آن ها مسائلی غیر شرعی و قانونی می خواهند فرد خدمت گذار واقعی به درخواست های آنان توجه نمی کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 335942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha