رونمایی از کتاب جبهه سوم با هدف نقش سپاه و بسیج در حماسه 6بهمن

خبرگزاری شبستان: کتاب جبهه سوم با هدف مروری بر نقش سپاه و بسیج در حماسه ششم بهمن سال 60 رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، در آستانه فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از کتاب جبهه سوم با موضوع مروری بر نقش سپاه و بسیج در حماسه ششم بهمن سال 60 با حضور سردار ناصر شعبانی، فرمانده وقت سپاه و سردار رمضان‌شریف رونمایی شد.

در این مراسم، سردار رمضان‌شریف گفت: امام (ره) در وصیت‌نامه سیاسی و الهی خود به نقش مردم و پایداری انقلاب اسلامی تأکید کردند.

وی با اشاره به واقعه ششم بهمن و طرح این واقعه در وصیت‌نامه سیاسی امام (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه سیاسی و الهی خود به محدوده وقایع تاریخی و اهمیت این وقایع در پایداری انقلاب تأکید کردند. با توجه به شاخص‌های عملیات روانی دشمن بعد از 35 سال که در سه محور حمله به کلیات نظام، حمله روانی به جایگاه ولایت‌فقیه، حمله به سپاه و بسیج قرار گرفته بود با هدف به پرده‌کشیدن توطئه‌های دشمن در طول چند سال کتاب ارزشمند جبهه سوم به قلم یکی از حاضران در این واقعه به رشته تحریر درآمد.

وی گفت: آنچه در سال 60 می‌بینیم همان است که در گفتمان ضدانقلاب شاهدیم و این موضوع نشان می‌دهد راه انقلاب و نظام راه منطقی است.

وی با اشاره به نویسنده کتاب جبهه سوم گفت: خانی نویسنده این کتاب است که از مجروحان این حادثه نیز محسوب می‌شود. پس از واقعه 30 خرداد گروه‌های معاند و ضدانقلاب با طرح این موضوع که جبهه اول جبهه جنگ تحمیلی است و جبهه دوم در کردستان است با ایجاد ناامنی در شهرها با عنوان جبهه سوم سعی در براندازی نظام داشتند و در سال 60 با طرح این موضوع در حماسه ششم بهمن سال 60 یکی از توطئه‌های دیگر آنها نیز ناکام ماند.

پایان پیام/
 

کد خبر 336131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha