انتصاب فرمانده مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان؛ رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد تعیین و منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با حکم سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور سید موسی خادمی به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد تعیین و منصوب شد.
 

متن کامل حکم سردار کارگر خطاب به سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد بدین شرح است:
هشت سال دفاع مقدس ما صرفا یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست، گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه گذاری کند. «مقام معظم رهبری»


برادر ارجمند جناب آقای دکتر موسی خادمی
استاندار محترم استان کهگیلویه وبویراحمد
با درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)و اهداء سلام
با استعانت از خداوند سبحان و نظر به سوابق، تعهد، تجارب ارزشمند و شایستگی های علمی و تخصصی جنابعالی، به موجب این حکم شما را از تاریخ 18آبان 1392 به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد تعیین و منصوب می نمایم.


انشالله تعالی با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام و پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای(مدظله عالی) و بهره گیری از قابلیت های خود و توانمندی های استان و همکاران محترم در جهت انجام ماموریت های محوله موفق و موید باشید.


گفتی است، حکم فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان کهگیلویه وبویراحمد امروز توسط امیر محمدحسن نامی، جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کشور به سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد اعطا شد.

پایان پیام/

 

کد خبر 336378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha