مسابقه فرهنگی آموزشی اقتصاد مقاومتی در کردستان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش کردستان از مسابقه کتابخوانی با عنوان اقتصاد مقاومتی در بین سواد آموزان استان همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

اکبر عظیمی، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش کردستان به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: مسابقه کتاب خوانی با عنوان اقتصاد مقاومتی در بین سواد آموزان استان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.


وی تصریح کرد: این مسابقه به مناسبت بزرگداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در بین سواد آموزان دوره تحکیم و انتقال برگزار می شود.


وی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقه عنوان کرد: این مسابقه همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، 21 بهمن ماه 92 در سطح شهرستانها و مناطق تابعه برگزار و از برگزیدگان آن در سطح شهرستانها و استان تقدیر خواهد شد.


معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش کردستان گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان مخاطبان ، ارتقاء آگاهی مخاطبان برای مشارکت بهتر در فعالیت های سیاسی و اقتصادی خانواده و اجتماع و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در میان مخاطبان و اعضای خانواده آنان را از مهم ترین اهداف مسابقه فرهنگی ذکر کرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 336660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha