اجرای طرح بهشت خانواده در کانون های مساجد گیلان

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون تخصصی آموزش گیلان از اجرای طرح بهشت خانواده با محوریت سبک زندگی اسلامی در کانون‌های مساجد همزمان با دهه فجر خبر داد.

زهرا فلاح، مسئول کانون مصباح الهدی مسجد علی بن ابیطالب سنگسازی رشت، کانون تخصصی آموزش با تاکید بر برگزاری جشن‌های مردمی دهه فجر در مساجد استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: مساجد پایگاه مبارزاتی مردم بر علیه رژیم شاهنشاهی بوده و باید در بزرگداشت دهه فجر نیز محور برنامه‌ها باشد.


وی با اشاره به ویژه برنامه آموزشی بهشت خانواده در کانون‌های مساجد تصریح کرد: این دوره آموزشی ویژه زوج‌های جوان کانون‌های مساجد است که 19 بهمن در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.

 

فلاح اذعان کرد: این دوره آموزشی در راستای آشنایی با سبک زندگی اسلامی، ایرانی، آداب همسرداری، اخلاق اسلامی و مشاوره با استفاده از آموزه‌های دینی و اسلامی دایر می‌شود.


مسئول کانون تخصصی آموزش همچنین از برگزاری جشن جوانه‌های انقلاب خبر داد و افزود: این جشن با محوریت کودک و نوجوان و انقلاب اسلامی، یکشنبه21 بهمن در مسجد علی بن ابیطالب سنگسازی رشت برگزار می‌شود.

 

وی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، محفل انس با قرآن، مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب، حضور در نمازجمعه، برپایی دعای ندبه و زیارت عاشورا و حضور اعضای کانون در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این کانون در ایام الله دهه فجر است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 336719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha