ترور دانشمندان ایرانی چهره واقعی دشمنان نظام و مزدوران داخلی افشا کرد

قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشوربا بیان اینکه خون شهدا موجب پایداری و اقتدار انقلاب می شود گفت: ترور دانشمندان ایرانی توسط مزدوران صهیونیستی موجب بیداری هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محسن انصاریقائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز(15 آذر) در مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت: ترور دانشمندان ایرانی توسط مزدوران رژیم صهیونیستی زمینه بیداری هر چه بیشتر ملت بزرگ ایران و افشای کامل چهره واقعی دشمنان نظام و مزدوران داخلی آنان شده است.

وی با محکومیت ترور دانشمندان هسته‌ای کشور توسط عوامل استکبار، افزود: شهادت دانشمندان برجسته و اساتید دانشگاهی خللی در اراده پولادین ملت ایران برای دستیابی به حقوق مسلم خود در عرصه های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی وارد نمی‌کند.

انصاری اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حدود دو هزار نفر از فرزندان این آب و خاک شامل شخصیت‌های برجسته اجرایی، علمی و فرهنگی کشور با اقدامات تروریستی دشمنان انقلاب به شهادت رسیده‌اند.

وی با تاکید بر ضرورت صیانت از آرمان ها و دستاورد های خون شهدات در جامعه اذعان داشت: ثمره خون این شهدا موجب استواری، پایداری، ‌عزت و اقتدار انقلاب اسلامی شده است.

قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این‌که اقدامات و توطئه‌های کور دشمن نمی‌تواند مانع توسعه و پیشرفت انقلاب شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همچنان با عزت و اقتدار در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های والای خود گام برمی‌دارد و تمامی توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی نیز نتوانسته مانع تداوم این موفقیت‌ها شود.

قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای لرستان، گفت: مردم ولایتمدار لرستان همچنان که در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کردند، امروز نیز گوش به فرمان ولی‌فقیه آماده جانفشانی در راه دفاع از انقلاب و اسلام هستند.

وی تقدیم شش هزار و 300 شهید و 15 هزار نفر جانباز به انقلاب و اسلام را مایه افتخار استان لرستان دانست و بر زنده نگهداشتن نام و یاد شهدا تاکید کرد.

گفتنی است، در این مراسم که با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان در محل تالار شهید آوینی خرم‌آ‌باد برگزار شد، با تقدیر از خدمات «محمدرضا رجایی‌پور»، مدیر کل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، «مصطفی اسکندری» به‌عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/
 

کد خبر 3368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha