تأکید استاندار کرمان بر حمایت از اردوی راهیان نور

خبرگزاری شبستان: استاندار کرمان با تصریح به اینکه شخصیتم با دفاع مقدس شکل گرفته بر حمایت همه جانبه از اردوی راهیان نور تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، استاندار کرمان در نخستین جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه با صبوری تمام شنونده دغدغه ها، نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات جمع کثیری از فعالان رسانه ای استان شد.


علیرضا رزم حسینی در بخشی از سخنانش در پاسخ به سئوال خبرنگار شبستان مبنی بر اینکه سال گذشته به دلیل عدم حمایت استانداری از اردوی راهیان نور یک فرصت بی بدیل معنوی از خیل عظیم تشنگان این سفر سوخت شد و آیا شما امسال برنامه حمایتی در این زمینه دارید؟ توضیحاتی داد.


وی در این زمینه با بیان اینکه شخصیتم با دفاع مقدس و شهدا و بسیاری از شهدای زنده شکل گرفته و این شخصیت را در راه مبارزه با فقر و... هزینه می کنم؛ ایجاد یک فرهنگ اسلامی غنی همراه با تمکن مالی افرد جامعه را در گرو تأسی به راه و روش شهدا دانست.


استاندار کرمان با تصریح به اینکه شهدا و ولایت فقیه متعلق به همه هستند و نباید ارزش ها را مصادره کنیم، مصادره ارزش ها را خیانت به مردم دانست.
 

وی در خصوص حمایت از اردوهای راهیان نور به صراحت گفت: با تمام وجود در خدمت راهیان نور هستم.


رزم حسینی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از اینکه بعضی از دستگاه های فرهنگی علیرغم داشتن بودجه های کلان اما کار نکردند، گفت: دیانت مردم در صورتی حفظ می شود که عزت و کرامت آنان حفظ شده و دستشان در جیب خودشان باشد.


وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی چارچوبی دارد و خط قرمزها را باید رعایت کرد؛ بیان داشت: اگر کسی قانون را رعایت و جدای از افراط و تفریط عمل کند بسیاری از مسائل حل می شود.


استاندار کرمان در خطاب به مطبوعات و رسانه ها عدم اطلاع کافی راجع به یک مسئله را باعث قضاوت نادرست در مورد آن مسئله دانست و بر پرهیز رسانه ها از آن تأکید کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 337051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha