روز به روز برجسته شدن شعارهای انقلاب اسلامی تقویت می یابد

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم ساری و میاندرود مجلس معتقد است که مردم در این سال ها نشان داده اند این است که روز به روز تجلی حضور مردم ما و برجسته شدن شعارهای انقلاب ما بهتر و بیشتر می شود.

رمضان شجاعی کیاسری، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس نهم شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با اشاره به دهه مبارک فجر و نقش هر ساله مردم ایران اسلامی در زنده نگه داشتن این دهه مبارک گفت: آن چیزی که مردم در این سال ها نشان  داده اند این است که روز به روز تجلی حضور مردم ما و برجسته شدن شعارهای انقلاب ما بهتر و بیشتر می شود.

 

وی در خصوص حضور مردم در مراسم های دهه فجر امسال و نقش دولت در احیای این دهه اظهار داشت: امیدواریم در دولت تدبیر و امید آقای دکتر روحانی هم روال به شکلی باشد که مردم نقش اساسی خودشان را در حضور و مشارکت و زنده نگه داشتن و حفظ و حراست و نگهبانی انقلاب را از خود بیشتر نشان دهند.

 

شجاعی کیاسری در ادامه ابراز امیدواری کرد که تبلور درخشش انقلاب در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به منثه ظهور گذاشته شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که دولت تدبیر و امید با توجه به این که 6 ماه از عمرش گذشته چه میزان توانسته در احیای شعارهای انقلاب اسلامی ایران موفق عمل کند؟، تصریح کرد: شعار دولت شعار قابل قبول و در عین حال قابل ارایه به جامعه جهانی است به دلیل این که ما همان شعارهایی که در سال 1357 شروع کردیم الان هم می بینیم در این دولت همان شعارها داده می شود که امیدواریم در عمل به شعارها بتواند مردم را از خود راضی نگه دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 337690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha