نرم افزار چند رسانه ای سردار شهید علیرضا حاجی بابایی رونمایی می شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، از رونمایی نرم افزار چند رسانه ای سردار شهید علیرضا حاجی بابایی همزمان با دهه فجر خبرداد.

وحید پرخو، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان به خبرنگارشبستان گفت: این نرم‌افزار شامل زندگی‌نامه، وصیت‌نامه، اسناد و دفتر خاطرات سردار شهید علیرضا حاجی بابایی فرمانده محور عملیاتی لشگر 41 ثارالله توسط نشر الکترونیکی شاهد و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در قالب لوح فشرده چند رسانه‌ای تولید شده است.
 

وی افزود: این نرم افزار همچنین شامل مجموعه‌ای از اطلاعات و آثار مرتبط با سردار شهید علیرضا حاجی بابایی، از جمله 70 قطعه عکس و 110 دقیقه فیلم و همچنین نسخه اینترنتی کتاب معلم مدرسه عشق نوشته منصوری لاریجانی است که همه بخش‌های موجود در این نرم افزار قابلیت جستجو و استخراج اطلاعات را دارند.
 

وی تصریح کرد: پیش از این، نرم‌افزار‌هایی درباره شهیدان «آیت‌الله حیدری»، «آیت‌الله مدنی»، «حاج ستار ابراهیمی هژیر»، «احمد‌رضا اخوی»، شهیدان کودک با عنوان «فرشتگان کوچک» و «غواصان شهید استان همدان» از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهیه شده بود.
 

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، درباره نامگذاری معابر و خیابان ها با اولویت شهدای محل نیز گفت: در برخی روستاها مشاهده می شود که نام شهدای روستا برای معابر و کوچه ها استفاده نمی شود که با مکاتبه با دهیاران باید این موضوع مطرح شود.
 

پرخو مناسب سازی مبلمان شهری را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: با همکاری بهزیستی و شهرداری به دنبال این کار هستیم تا تردد ایثارگران و معلولان بدون مشکل انجام شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 337697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha