دوازدهم بهمن فرصتی دوباره برای تبیین سلحشوری و دلاورمردی های ملت ایران

خبرگزاری شبستان: دوازدهم بهمن ماه، سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی فرصتی گرانبها برای تبیین سلحشوری ها و دلاورمردمی های ملت بزرگ ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به مناسبت دهه مبارک فجر آمده است، دهه فجر سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت گرانبهای یاد آوری سلحشوری ها و دلاورمردی های ملت ایران اسلامی و مبارزات مردم آزادی خواه در برابر حاکمیت استبداد و سلطه خارجی است .


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، ملت مجاهد و عظیم‌الشان ایران در بهمن‌ماه سال 1357 مزد زحمات و مجاهدت‌های خود را با سرنگونی حکومت طاغوت و استقرار نظام جمهوری اسلامی دریافت کرد و طنین « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را به گوش جهانیان رساند و پس از پشت سرگذاشتن دشواری‌های فراوان با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی اقتدار خویش را به نمایش جهانیان گذاشت.


این بیانیه اضافه می‌کند: دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن، پیروزی نور فجر انقلاب بر ظلمات طاغوت و آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجراست.

 

دگر بار عطر روح‌بخش بهار انقلاب اسلامی، در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی می‌رسد و تمامی مردم انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می‌سازد.

 

در بخش دیگری آمده: ملت مسلمان ایران در بهمن 1357 با استعانت از درگاه الهی و پایبندی به حکومت فقاهت دینی، خواهان حضور رهبر و مقتدای خویش شدند و با مقاومت در جهت تحقق وعدۀ الهی، پایه‌های حکومت وابستۀ رژیم منحوس ستم‌شاهی را فرو ریختند.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان مرکزی فرا رسیدن دوازدهم بهمن، سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) و مردم انقلابی و مبارز استان مرکزی تبریک عرض کرده و یاد و خاطره تمام شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارد.


به همین مناسبت آیین گرامیداشت سالروز دوازدهم بهمن و آغاز دهه مبارک فجر، در نقاط شهری و روستایی استان برگزار و همزمان با نواختن زنگ انقلاب، محل زادگاه و بیت قدیمی امام راحل در شهر خمین و حجره طلبگی ایشان در حوزه علمیه اراک با حضور اقشار مردم و مسئولین در ساعت 9:33 صبح روز شنبه 12 بهمن گلباران خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 337874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha