برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی ورزشی در استان یزد

خبرگزاری شبستان: جانشین کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد از برگزاری 700 برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، علی اصغر حسینی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و جانشین کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد امروز طی نشستی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر از برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با این ایام در استان خبر داد.


وی افزود : بخشی از برنامه های پیش بینی شده را همایش های کوهپیمایی ، پیاده روی ، دوچرخه سواری ، ورزش صبحگاهی و دیگر رشته های مختلف تشکیل میدهد.


حسینی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در همه رشته ها در شهرها ، محلات و روستاها در رده های سنی مختلف از دیگر برنامه های این کمیته می باشد.


وی از برگزاری مسابقات بین المللی کاراته به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی یزد خبر داد و گفت: این مسابقات روز جمعه 19 بهمن ماه با حضور 7 تیم خارجی و 4 تیم داخلی در سالن شهید صدوقی یزد برگزار خواهد شد.


حسینی اضافه کرد: با پیگیری هایی که مسئولین هیئت کشتی استان انجام داده اند، یک دوره مسابقات چهار جانبه کشتی نیز روز جمعه 11بهمن ماه تحت عنوان جام پرشین در سالن شهید صدوقی یزد برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: دیدار جامعه ورزش با ائمه جمعه شهرستان ها، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا و بخصوص شهدای عرصه ورزش و دیدار با خانواده شهدا در سطح استان از دیگر برنامه های این اداره کل در ایام الله دهه مبارک فجر است.


جانشین کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد در پایان بر حضور باشکوه و حداکثری جامعه ورزش در راهپیمایی 22 بهمن تاکید و اضافه کرد : ورزشکاران ، پیشکسوتان ، داوران و مربیان با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن همچون سالهای گذشته با آرمان های مقدس امام خمینی (ره) تجدید پیمان کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 337964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha