زنگ انقلاب در گیلان نواخته شد

خبرگزاری شبستان: مراسم نمادین زنگ انقلاب همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر و سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب، در گلزار شهدای رشت نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان امروز(12 بهمن) در نواخته شدن زنگ انقلاب در گلزار شهدای رشت با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌ها در طول تاریخ است، تصریح کرد: استقلال و عزت عمومی از جمله افتخارات انقلاب اسلامی است که با پشتوانه مردمی حاصل شده است.

 

وی با بیان اینکه با گذشت 35 سال از انقلاب ما همچنان در عرصه حضور داریم تصریح کرد: کارشکنی‌های بسیاری شد تا مردم را از صحنه خارج کنند اما این انقلاب انقلابی مردمی است و مردم در همه صحنه‌های آن حضور داشته و دارند.

 

نجفی ادامه داد: علی رغم تخریب ایران اسلامی توسط بلندگوهای منفور غربی، آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی هرگز بین مستضعفین و انقلابیون جهان کمرنگ نشده است.

 

وی دهه فجر را میدان پاسداشت همه ایثارگری‌های هزینه شده در راه پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، مبارزه اقتصادی با تحریم‌ها، دستاوردهای سیاسی، علمی، هسته و شهدای هسته‌ای دانست.

 

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: دولتمردان کشورمان با بهره گیری از این سیاست، عزتمندانه و با اقتدار در تمام مذاکرات و مجامع جهانی برای احقاق حقوق ملت ایران حضور می‌یابند.
 

وی با تاکید بر برگزاری جشن‌های باشکوه در ایام الله دهه فجر اذعان کرد: دهه فجر امسال باشکوهتر از سال‌های پیش و با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود تا دشمنان بدانند ما همواره پیرو ولایت فقه و انقلابمان هستیم.

 

نجفی با اشاره به بهره برداری از طرح های عمرانی در ایام دهه مبارک فجر اذعان کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها مردم بیشتر خدمات نظام را احساس می‌کنند.

گفتنی است، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار بود این مراسم با حضور حجت الاسلام ابوترابی برگزار شود که به دلیل بارش شدید برف و تعطیلی فرودگاه سردار جنگل این حضور لغو شده و استاندار گیلان سخنران این مراسم بود.


پایان پیام/


 

کد خبر 338315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha