زنگ انقلاب در بیش از دو هزار مدرسه استان نواخته شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب در بیش از دو هزار مدرسه استان مرکزی به صدا در آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، ابوالفضل هاشمی، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اراک، درمراسمی که به همین مناسبت در مدرسه علامه حلی ناحیه یک اراک با حضور مسئولان استان مرکزی و آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: برگزاری این برنامه ها راهی برای تجدید میثاق با آرمان های امام(ره) و شهدای انقلاب است.


وی ادامه داد: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی باید به صورت مردمی و حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی و به ویژه نسل جوان و نوجوان با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.


این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب ایران انقلابی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دریک کلمه انقلاب اسلامی است ادامه داد: این انقلاب و فرهنگ باید برای همیشه تاریخ ماندگار باشد.


رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اراک خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی بعد از 2500 سال حکومت دژخیمان و استبداد ابرقدرت های جهان، به رهبری امام خمینی (ره) و به پشتوانه ملت غیور ایران به پیروزی رسید.


هاشمی بیان کرد: جشن های مردمی و دانش آموزی که در جای جای میهن اسلامی برگزار می شود نشان از عشق و ارادت ملت ایران به انقلاب اسلامی و رهبری معظم انقلاب است.


وی با بیان اینکه استان مرکزی استان آفتاب است و خورشید انقلاب از این استان طلوع کرده ادامه داد: مردم استان باید برنامه های دهه فجر را با شکوه و عظمت هر چه بیشتر برگزار کنند.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: امام خمینی (ره) چهره ای انقلابی است که در عرصه های مختلف حضوری فعال داشته تا انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.


گفتنی است، در این مراسم که با حضور معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، روسای آموزش و پرورش ناحیه یک و دو اراک، نیروهای انتظامی و دانش آموزان برگزار شد، سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان دبیرستان تیزهوشان علامه حلی اجرا شد.


پایان پیام/

کد خبر 338450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha