همایش زندگی تمدنی با رویکرد سبک زندگی اسلامی در زنجان برگزار می‌ شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال همایش زندگی تمدنی با رویکرد سبک زندگی اسلامی(21 بهمن) در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام اذن اله خدایی در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان به برگزاری مراسم جشن انقلاب در مرکز استان و شهرستان‌های زنجان در دهه فجر امسال اشاره کرد و اظهار داشت: نمایشگاه کتاب در طول دهه فجر در کتابخانه عمومی شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود.


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اعزام مبلغ بومی به مناطق مختلف استان زنجان را یکی دیگر از برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و گفت: 6 مبلغ بومی به مساجد روستاها و 10 مبلغ بومی به مناطق مختلف استان اعزام می‌شود.
 

وی با بیان اینکه گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی همزمان با این ایام در زنجان برگزار می‌شود، یادآور شد: گفتمان امام راحل و انقلاب به تعداد 10 مورد در مدارس دخترانه زنجان اجرا می‌شود.


حجت الاسلام خدایی با بیان اینکه کتاب آشنایی با اندیشه و سیره امام خمینی(ره) در بین کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی توزیع می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا مسابقه آنلاین با رویکرد ضرورت شناخت انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.
 

وی با بیان اینکه ایستگاه نقاشی در روز یکشنبه (13 بهمن) سال جاری در کتابخانه عمومی شهرستان ماهنشان اجرا می‌شود، اذعان داشت: گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی و کارگاه آموزش تحکیم بنیان خانواده در زنجان برگزار می‌شود.
 

رئیس کمیته انجمن ها، هیئت‌ها و کانونهای اسلامی استان زنجان افتتاح نمایشگاه کتاب در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی شهر آب‌بر را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و ادامه داد: این برنامه در روز یکشنبه اجرا می‌شود.
 

این مسئول با اشاره به اینکه مسابقه کتابخوانی در روز دوشنبه (14بهمن) جاری در شهرستان خرمدره اجرا می‌شود، اضافه کرد: دیدار با ائمه جمعه شهرستان ماهنشان با حضور تشکل‌های دینی از دیگر برنامه‌ها است.


حجت الاسلام خدایی با بیان اینکه محفل انس با قرآن در روز ( 15 بهمن) در شهرستان ماهنشان برگزار می‌شود، خاطرنشان ساخت: مسابقه آنلاین در روز چهارم دهه فجر و ویژه‌ نامه «فتح نور» با رویکرد ویژگی‌‌های خاص انقلاب اسلامی و نشست تخصصی روسای کانون مداحان در زنجان اجرا می‌شود.


وی به برگزاری مراسم جشن انقلاب دانشگاه پیام نور شهرستان طارم اشاره کرد و اذعان داشت: این مراسم در روز سه شنبه اجرا می‌شود.
 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به برگزاری مسابقه احکام برای نوجوانان اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه در روز(16 بهمن) در شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.
 

این مقام مسئول دیدار با خانواده شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و گفت: مسابقه مقاله نویسی درباره ایثار و شهادت در شهرستان خرمدره برگزار می‌شود.
 

حجت الاسلام خدایی دیدار با اعضای هسته‌های فرهنگی جوان به تعداد 40 هسته در مناطق مختلف استان در روز( 17 بهمن) را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد، تصریح کرد: نشست جمعیت بانوان فعال و عرصه‌های فرهنگی و دینی در زنجان برگزار می‌شود.
 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه دهه فجر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خرمدره برگزار می‌شود، بیان داشت: همایش روحانیون هیئت‌های مذهبی و امنای مساجد در روز(20 بهمن) در شهرستان طارم برگزار می‌شود.
 

رئیس کمیته انجمنها، هیئت‌ها و کانونهای اسلامی استان زنجان برگزاری «مهارت‌های زندگی» در روز( 21 بهمن) در شهرستان خرمدره را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و اذعان داشت: مسابقه آنلاین در روز دهم دهه فجر و ویژه نامه «زندگی تمدنی» با رویکرد سبک زندگی اسلامی در زنجان برگزار می‌شود.
 

این مسئول با بیان اینکه آزمون از کتاب آشنایی با اندیشه‌ و سیره امام راحل در روز( 21 بهمن) در زنجان اجرا می‌شود، اذعان داشت: همایش خانواده و انقلاب اسلامی در همین روز در شهرستان طارم برگزار می‌شود.
 

حجت الاسلام خدایی افزود: مسابقه آنلاین 22 بهمن ویژه نامه «تبلور استقلال» با رویکرد بررسی عوامل پیروزی انقلاب در زنجان برگزار می‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 338665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha