یک روحانی بجنوردی کتاب خود را وقف نشر معارف اسلامی کرد

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: حجت الاسلام عظیم آسوده، رئیس اداره اوقاف شهرستان بجنورد کتاب خود را وقف نشر معارف اسلامی کرد.

به گزارش سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام علی اکبر صفری، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی اظهار کرد: بنا بر نیت این واقف فرهنگی، متولی حق دارد به هرگونه صلاح بداند درآمد حاصل از چاپ و فروش این کتاب را که با عنوان «مشاوره با نهج البلاغه، مهارت های زندگی و روان شناسی» منتشر شده، هزینه کند.
وی گفت: اثر مزبور توسط انتشارات سیمرغ خراسان در سال 1390 منتشر شده که شمارگان آن در نخستین مرحله انتشار دو هزار جلد بوده است.
به گزارش روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی افزود: این نخستین بار است که در این استان فردی اثر مکتوب خود را با همه امتیازاتش وقف نشر معارف اسلامی می کند.
به گفته حجت الاسلام صفری، در استان خراسان شمالی چهار هزار و 328 موقوفه با هشت هزار و 705 رقبه و 154 بقعه متبرکه وجود دارد که 65 درصد از این موقوفات با نیت عزاداری امام حسین (ع) و اطعام دهی به عزاداران ایشان ثبت شده است.

پایان پیام/

 

کد خبر 338858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha