فرهنگسرای رسانه  مشهد میزبان فیلم های مستند جشنواره فجر شد

خبرگزاری شبستان: مدیر فرهنگسرای رسانه مشهد گفت: همزمان باآغاز جشنواره فیلم فجر فیلم های مستند این جشنواره در فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مرتضی کامل نواب، مدیر فرهنگسرای رسانه مشهد اظهار کرد: با مذاکرات صورت گرفته توسط فرهنگسرای رسانه با اداره کل ارشاد خراسان رضوی بخش مستند جشنواره فیلم فجر در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.


وی افزود: برنامه های پخش مستندهای جشنواره از روزگذشته آغاز شده است و تا قبل از شروع پخش فیلم های بلند و داستانی جشنواره تا تاریخ 15 بهمن به پایان خواهد رسید.

 

کامل نواب همچنین اظهار کرد: قصد داریم فیلم های کوتاه تولید شهر مشهد را نیز در حاشیه این رویداد پخش نماییم.همچنین جلسات نقد و بررسی و کارگاه های آموزشی با حضور مهمان های جشنواره از سایر برنامه هایی است که به دنبال اجرای آن ها هستیم.

 

مدیر فرهنگسرای رسانه در پایان ادامه داد: ما در این جشنواره همه مستند ها را نداریم و بخشی منتخب و برگزیده آنها را خواهیم داشت که امیدواریم اهالی سینمای مشهد از این رویداد هنری راضی باشند.

 

کامل نواب که هماهنگی های این اتفاق خوب را از سمت فرهنگسرای رسانه در مشهد انجام داده است گفت: مدت ها بود که اهالی رسانه ای مشهد و اهالی سینما به دنبال پخش مستندهای جشنواره فجر در مشهد بودند. فرهنگسرای رسانه هم در این مسیر به دلیل اینکه مستندهای خوب در شهر مشهد پخش گردد اقدام به رایزنی با دبیرخانه نمود و توانست اجازه پخش مستندها را بگیرد.

 

بنابر گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، وی در خصوص حضور عوامل مستندهای جشنواره فجر در فرهنگسرای رسانه در زمان پخش آثار گفت: ما دوستان را دعوت می کنیم و تا بتوانیم دوست داریم از حضور این افراد استفاده کنیم. اما قطعا رضا فرهمند کارگردان مشهدی مستند ” لطفا بوق بزنید” را در فرهنگسرا خواهیم داشت.

 

مدیر فرهنگسرای رسانه با ااشاره به این مطلب که دیدن این مستندها در فرهنگسرای رسانه رایگان می باشد ادامه داد: مستند “نرمین تولیچ:بازیگر” از محمدرضا عباسیان و مستند “برای گونگادین بهشت نیست” از سید غلامرضا نعمت پور در روز شنبه و مستند ” لطفا بوق بزنید” رضا فرهمند در روز یک شنبه پخش می گردد. ضمن اینکه مستند ” در پناه بلوط” مهدی نورمحمدی را در روز دوشنیه اکران می شود.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 338894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha