آمادگی کمیته امداد برای مهارت آموزی به خانواده های سوری

خبرگزاری شبستان:سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) از آمادگی کمیته امداد پس از برقراری آرامش و امنیت در کشور سوریه برای تقویت مهارت آموزی برای جوانان و خانواده های آسیب دیده از جنگ به مردم سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسین انواری در دیدار با خانم کنده المشات، وزیر امور اجتماعی سوریه با بیان اینکه مقاومت دولت و مردم سوریه در مقابل توطئه جهانی جبهه استکبار و هجوم ناجوانمردانه تروریستهای جنایتکار، تحسین برانگیز است، گفت:خداوند در قرآن وعده نصرت الهی را به صابران داده و فرموده با هر سختی، آسانی و گشایش حاصل می شود.

 

وی حضرت زینب(س) را اسوه صبر و مقاومت عنوان کرد و افزود: این بانوی بزرگوار با تحمل شدیدترین مصائب و سختیها در این آزمایش الهی فرموده است:"چیزی جزء زیبایی ندیدم" که نشان از نگاه توحیدی و عارفانه آن حضرت به مقدرات الهی دارد.


وی افزود: تدبیر و پایداری رمز موفقیت و خروج از بحران است و پایان تنگناها و مشکلات را رقم می زند.


عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر ضرورت تشکیل هسته های مردمی مقاومت در سوریه،ادامه داد: مناسب است مسئولیت امنیت و اداره امور در تمامی محله ها را به مردم و اهالی همان محل واگذار کرد؛ زیرا این کار در بعد امنیتی و هم در تامین نیازهای فوری مردم آسیب دیده، از تاثیر مثبت و بسزایی برخوردار است.


انواری با اشاره به آیه 30 سوره فصلت،یادآور شد: نمونه بارز این آیه شریفه،قیام حضرت امام خمینی(ره) در ایران برای ترویج پیام عاشورا و پیروزی خون بر شمشیر است و بر طبق وعده الهی، حق پیروز و ماندگار و باطل نابود شدنی است.


سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به ادامه حمایتهای مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران بویژه امداد امام(ره) تا هنگام خروج تروریستها از خاک سوریه و بازگشت آرامش و امنیت در این کشور مظلوم تاکید کرد.


در این دیدار وزیر امور اجتماعی سوریه ضمن تشکر از عنایات و رهنمودهای مقام معظم رهبری،دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم آسیب دیده و دولت سوریه،نقش کمیته امداد را در حمایت از محرومان ستودنی و با اهمیت عنوان کرد و خواستار انتقال تجربیات و مساعدتهای این نهاد به مردم آسیب دیده کشورش شد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 339262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha