توزیع 2 هزار و 300 سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد

خبرگزاری شبستان:مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 300 سبد غذایی و بهداشتی در دهه فجر سال جاری بین مددجویان این نهاد در استان توزیع می شود.

جلال حسین زاده، مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: این سبدهای غذایی در بین شهروندان و روستاییان نیازمند در مناطق مختلف استان توزیع می شود تا نیازمندان جامعه بتوانند از مواد غذایی و بهداشتی رایگان بهره مند شوند.


وی تصریح کرد: در دهه فجر امسال ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در ارومیه و 60 مسکن مددجویی در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسند.

 

حسین زاده، افتتاح 500 واحد از پروژه های مسکن مهر برای مددجویان تحت حمایت این نهاد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان را از دیگر پروژه هایی برشمرد که در ایام دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: برگزاری جشن کارآفرینی و توانمندی 5 هزار و 500 خانواده تحت حمایت کمیته امداد با 390 میلیارد ریال تسهیلات، همایش بزرگ زکات، بهره برداری از چهار طرح اشتغال از سوی صندوق مهر امام رضا با ارائه تسهیلات یک میلیارد و 600 میلیون ریال و برگزاری کارگاههای آموزشی بانوان از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال می باشند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 339275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha