خون شهدا امنیت و آرامش ایران اسلامی را تا ابد بیمه کرده است

خبرگزاری شبستان: رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا گفت: خون پاک شهدا امنیت و آرامش ایران اسلامی را تا ابد بیمه کرده و اقتدار کشور نیز مدیون آنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، ایرج غنی پور،رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا امروز(14 بهمن) در دیدار با خانواده شهید فریبرز نور اللهی ننه کران با بیان اینکه عمران و آبادانی کشور زیر سایه رشادت‌های رزمندگان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است، اظهار کرد: هر خیر و برکتی که نصیب کشور ما شده، به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های دلاورمردانه رزمندگان و جانبازان است.


وی افزود: پیشرفت‌های ایران در تمامی عرصه‌ها مدیون خون شهداست و اگر این عزیزان جانشان را در راه دین و کشور نثار نمی‌کردند ما اکنون چنین اقتدار و عزتی در دنیا نداشتیم.


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا با بیان اینکه شهدا با رشادت‌های خود درس فراموش نشدنی به دشمنان دادند، تصریح کرد: دشمنان بدانند اگر کوچکترین اشتباهی از آنان سر بزند با مقاومت ملت ایران شکست سختی را متحمل می‌شوند.


غنی پور سرسبزی همیشگی درخت تنومند انقلاب را مدیون خون شهدا دانست و گفت: احترام به جایگاه و مقام والا و آسمانی شهدای اسلام باید به عنوان سرمشق زندگی برای همه مسئولان و مردم باشد.

 

به گزارش شبستان، شهرستان مرزی بندر آستارا با 85 هزار جمعیت در شمال گیلان و در جوار جمهوری آذربایجان واقع شده و در طول هشت سال دفاع مقدس 160 شهید، 71 آزاده و 508 جانباز را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.
 

پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 339416

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha