ارسال بیش از 850اثر به نخستین جشنواره نقاشی کودک،مسجد،انقلاب استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد از ارسال بیش از 850 اثر به نخستین مسابقه نقاشی کودک، مسجد انقلاب خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان و دبیر کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، از ارسال بیش از 850 اثر به نخستین جشنواره نقاشی کودک ،مسجد و انقلاب خبر داد.


رستگاری افزود: از مجموع آثار ارسالی به این مسابقه 600 اثر برتر در نگارخانه مجتمع اماعلی (ع) استان واقع در مجتمع فرهنگی – هنری امام علی(ع) در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.


مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، زمان افتتاح این نمایشگاه را 19 بهمن ماه اعلام کرد و گفت:این نمایشگاه به مدت یک هفته جهت بازدید عموم دایر است.


وی با بیان اینکه آثار ارسالی در موضوعات راهپیمایی 22 بهمن، سقوط رژیم پهلوی،امام و شهداء و آمریکا و صهیونیسم می باشد اظهار داشت: این مسابقه در رده سنی زیر 8 سال و با هدف آشنایی بیشترکودکان با مفاهیم ،آرمان ها و ارزشهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

دبیرکمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد از انجام برنامه های متنوع فرهنگی – آموزشی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: ترسیم نقاشی گروهی، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی با موضوعات مختلف، برگزاری کلاس های قصه گویی و ... از مهمترین این برنامه ها می باشد.


رستگاری با اشاره به سایر برنامه های بزرگداشت دهه فجر در مساجد استان، گفت: آذین بندی مساجد، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب در مساجد،برگزاری نشست های بصیرتی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و ... ازجمله این برنامه های می باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 339672

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha