افتتاح 94 واحد مسکن مددجویی در کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح 94 واحد منزل مددجویی در دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، ظهر امروز (15بهمن) در نشست شورای اداری شهرستان چرام که با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: تلاش امدادگران کمیته امداد این است که در راستای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان اقدامات اساسی را ارائه دهند.

 

وی به تعاملات مطلوب ادارات و دستگاه ها در زمینه های مختلف به خصوص در بحث اشتغال با کمیته امداد اشاره کرد و گفت: نیازمند مساعدت و همکاری همه نهادها به خصوص بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال هستیم.

 

متقی به بهره برداری 50 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: این واحدها به نمایندگی از 94 واحد منزل مسکونی مددجویی در سطح استان در 16 بهمن ماه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح می شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان بر کمک به پرداخت تسهیلات اشتغال از طریق بانکها به افراد معرفی شده توسط کمیته امداد جهت اجرای طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان تأکید کرد.

 

سیدموسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: بانک ها موظفند تسهیلات پرداختی به متقاضیان را پیگیری نمایند تا در مدت باقی مانده از سال تسهیلات به آنها پرداخت شود.

 

پایان پیام/




 

کد خبر 339728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha