پرداخت ماهیانه 210 میلیارد تومان یارانه به مردم استان اصفهان

خبرگزاری شبستان: معاون امور اقتصادی مدیرکل اقتصادی و دارایی استان اصفهان با اشاره به اینکه 97 درصد از مردم اصفهان یارانه دریافت می کنند، گفت: ماهیانه 210 میلیارد تومان یارانه به مردم استان اصفهان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، ناصر مقدس پور، معاون امور اقتصادی مدیرکل اقتصادی و دارایی استان اصفهان امروز در نشست خبری با بیان اینکه جمعیت استان اصفهان بیش از 4 میلیون و 800 هزار نفر است، اظهار داشت: 97 درصد مردم استان اطلاعات خود را در سامانه دریافت یارانه ثبت و مسائل مربوط به آن را دنبال کرده اند که ماهیانه 210 میلیارد تومان به مردم یارانه پرداخت می شود.


وی افزود: شرکت مخابرات سیار، مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، شرکت راک سرامیک و نیروگاه گاز جنوب اصفهان از جمله پروژه های موفق استان اصفهان است که سرمایه گذاری خارجیان به صورت مالی و یا امکانات و تاسیسات بوده است.


وی با اشاره به تعطیلی بعضی از شرکت ها در اصفهان گفت: این شرکت ها به لحاظ تغییر در تکنولوژی و یا عدم مصرف کالاهای آنها در اصفهان از بدنه تولید خارج شده اند و بعد از برداشته شدن تحریم ها وضعیت خوبی برای ورود سرمایه گذاران و تولید کنندگان ایجاد شده است.


مقدس پور به برنامه های اقتصادی این اداره کل اشاره کرد و گفت: جلوگیری از خروج سرمایه گذاران و ایجاد فضا برای ورود سرمایه گذاران به داخل کشور و حفظ اشتغال و استغال زایی از برنامه های اقتصادی اداره کل اقتصادی استان اصفهان است.


وی ادامه داد: وضعیت سرمایه گذاری در سال جاری بهبود یافته و چهار پروژه جدید سرمایه گذاری خارجی در استان توسط سرمایه گذاران اعلام وصل شده که یک مورد از پرونده این پروژه ها با ارزش سرمایه گذاری 441 میلیون دلار به سرانجام رسیده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 339806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha