برگزاری بیش از 14 ویژه برنامه توسط بسیج اصناف استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج اصناف استان یزد از برگزاری بیش از 14 ویژه برنامه توسط بسیج اصناف استان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.

علی اضغر سلمانی، مسئول سازمان بسیج اصناف یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به برنامه های این سازمان جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از 14 ویژه برنامه جهت بزرگداشت این دهه توسط بسیج اصناف استان برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری گردهمایی روسای اتحادیه فرماندهان پایگاه بسیج، معتمدین و خیرین بازار گفت: این گردهمایی با حضور امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در استان سه شنبه 15 بهمن ماه از ساعت 7 و سی دقیقه صبح در محل مسجد ملااسماعیل یزد برگزار می شود.


سلمانی، گردهمایی بزرگ اصناف و بازاریان یزد را از دیگر برنامه های این سازمان دانست و گفت: این گردهمایی در مسجد بیاق خان بازار یزد و با سخنرانی آیت الله بی آزار شیرازی در روز 17 بهمن ماه از ساعت 8 الی 10 صبح برگزار می شود.


وی برگزاری مسابقه عکاسی را از دیگر برنامه های سازمان اعلام کرد و گفت: به5 نفر از کسانی که بهترین تصاویر مربوط به ایام الله دهه فجرمربوط به بسیج اصناف را ارسال نمایند گوشی همراه اهدا می شود.


مسئول بسیج اصناف استان یزد اظهار داشت: جشن ویژه ایبا حضور هیئت مدیره اتحادیه و فرماندهان بسیج اصناف و با سخنرانی نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف کشور در تاریخ 14 بهمن ماه از ساعت 19 الی 21 در اتاق بازرگانی استان برگزار می شود.


وی با اشاره به نقش ویژه بانوان در شکل گیری انقلاب، افزود: مراسم جشن ویژه ای با حضور خواهران اصناف و با اجرای مولودی خوانی ،مسابقه و اهدای جوایز و مسابقه حفظ سوره والفجر 13 بهمن از ساعت 15 الی17 در حسینیه ثارالله یزد برگزار می شود.


سلمانی، دیدار و سرکشی از 35 خانواده شهید و ایثارگر، برگزاری همایش دوچرخه سواری جمعه 18 بهمن ساعت 9 صبح از چهار راه شهدا، افتتاح پایگاه مقاومت شهدای صنف اتومبیل کرایه، تهیه cd شامل سرود های انقلابی و توزیع بین مجتمع های تجاری پاساژها و بازاریان، آذین بندی بازار و اصناف با پرچم و ریسه، ایجاد غرفه توانمندی های بانوان بسیج اصناف در نمایشگاه اکرمیه و عرضه تولیدات مشاغل خانوادگی توسط بانوان و ایستگاه صلواتی در روز راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه های مهم بسیج اصناف استان اعلام کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 339844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha