هشت طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان سرعین افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: هشت طرح عمرانی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 23 میلیارد تومان همزمان با ایام ‌الله دهه فجر در شهرستان سرعین به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل عصر امروز( 15 بهمن) در مراسم افتتاح این طرح ها، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید شعار خود را بر حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور توسعه هر چه بیشتر کشور قرار داده است.


وی، با بیان اینکه تأمین زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاران را علاقمند به سرمایه گذاری می کند، افزود: استان اردبیل نیازمند حضور بیشتر بخش خصوصی در این استان است چراکه با منابع و بودجه محدود دولتی نمی توان توسعه واقعی استان را رقم زد.


خدابخش، تصریح کرد: وظیفه مسئولان است که حمایت های واقعی از سرمایه گذاران در زمینه های مختلف انجام دهند چراکه بدون حمایت از سرمایه گذار این استان رنگ و بوی توسعه را نخواهد دید.


استاندار اردبیل، از بهره‌برداران صنعت گردشگری شهرستان سرعین خواست تا با آشنایی بهتر از شیوه نوین خدمت‌رسانی بتوانند به بهترین شکل مطلوب از میهمانان پذیرایی کنند.


فاز اول مجتمع آب‌درمانی آفتاب شهر سرعین افتتاح شد


قادر تقی‌زاده سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در ادامه این مراسم گفت: این مجتمع شامل پنج هزار متر مربع فضای تفریحی، توریستی و آب‌درمانی مدرن است که در کمتر از 18 ماه در چهار طبقه شامل استخر، آب‌درمانی‌های متنوع با تأمین سه لیتر آب از پهن‌لو، کافی‌شاپ، رستوران،‌ سفره‌خانه سنتی با اشتغالزایی 20 نفر و سرمایه‌گذاری 9.5 میلیارد تومان عملیاتی شده است.


تقی زاده در پایان سخنان خود با بیان اینکه شهر بازی، وی.آی.پی، رستوران، سفره‌‌خانه سنتی و غرفه‌های محصولات صنایع دستی، سوغاتی، کافی‌شاپ، کافی‌نت و گیم‌نت این مجتمع نیز تا فرا رسیدن عید نوروز دایر می‌شود، ادامه داد: فاز اول این مجتمع برای 20 نفر از جوانان این شهرستان اشتغالزایی کرده است.

 

گفتنی است، مجید خدابخش استاندار اردبیل در ادامه سفر خود به شهرستان سرعین، از شرکت بهمن یاد سبلان دومین تولید‌کننده قارچ خوراکی کشور، شرکت نوین سبک ساز سبلان، شرکت آراکس را به عنوان برند برتر در بتن‌سازی سبک در کشور و پروژه مرغ مادر شرکت آرتا جوجه بازدید کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 339912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha