جشنواره بین المللی فیلم فجر در زنجان کلید خورد

خبرگزاری شبستان: به مناسبت دهه مبارک فجر، همزمان با سراسر کشور سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان زنجان از امروز (16 بهمن) آغاز شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با سراسر کشور در سینما بهمن زنجان آغاز شد.


جعفر محمدی با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی فیلم فجر تا (25 بهمن) ادامه دارد، خاطرنشان ساخت: فیلم سینمایی "سیزده" به کارگردانی هومن سیدی آغازگر این جشنواره در زنجان است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه شهروندان وهنرمندان استان زنجان می توانند با تهیه بلیت از گیشه سینما بهمن نسبت به دیدن فلیمها در زنجان اقدام کنند، افزود: شروع سانس دوم سینما بهمن زنجان از ساعت 14 با اکران و نمایش فیلم سینمایی "گنجشکک اشی مشی" به کارگردانی درخشنده فروزش و طالبی خواهد بود.

 

وی سانس سوم نمایش فیلمها را در زنجان از ساعت 16 هر روز اعلام کرد و گفت: در این سانس فیلم سینمایی سیزده به کارگردانی هومن سیدی به نمایش در خواهد آمد.

 

محمدی در پایان با اشاره به شروع سانس چهارم و پنجم این فیلمها در زنجان یادآور شد: شروع این سانسها از ساعت 18 و20 با نمایش فیلم سینمایی گنجشکک اشی مشی و سیزده خواهد بود.

 

وی درپایان آخرین سانس نمایش این فیلمها را در هر شب ساعت 22عنوان کرد و گفت: هر روز شهروندان و هنرمندان استان شاهد اکران دو فیلم سینمایی در سینما بهمن زنجان خواهند بود.


پایان پیام/

 

کد خبر 339947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha