اکران «معراجی ‌ها» در یاسوج

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکران «معراجی‌ ها» در جشنواره فیلم فجر به میزبانی یاسوج حتمی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: تعداد 19 فیلم برای اکران در جشنواره فیلم فجر به میزبانی یاسوج از قبل معرفی شده بود که آخرین آنها به عنوان بیستمین فیلم برای اکران به ما معرفی شد.

 

وی ادامه داد: اما بیستمین فیلم با نام «معراجی ‌ها» از مسعود ده ‌نمکی است که در روز 25 بهمن ‌ماه جاری و یک روز قبل از اختتامیه در یاسوج به روی پره می ‌رود.

 

کمالوندی افزود: به دلیل اتفاقاتی که در پشت صحنه این فیلم رخ داد مردم و علاقه ‌مندان برای اکران این فیلم بسیار مشتاق بودند که خوشبختانه با پی‌ گیری همکاران ما امکان نمایش آن در یاسوج فراهم شد.

 

این مسئول فرهنگی و هنری از اکران فیلم ‌های جشنواره فیلم فجر در یاسوج یک روز با تأخیر نسبت به سایر نقاط گفت و تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی که در محورهای مواصلاتی ما در بارندگی ‌ها پیش آمده بود اکران فیلم ‌ها را در روز پنج‌شنبه 17 بهمن ‌ماه آغاز خواهیم کرد.

 

وی از استقبال کم‌ نظیر مردمی برای تهیه بلیط این فیلم‌ ها سخن به میان آورد و گفت: بلیط‌ های چهار فیلم از جمله «چ» حاتمی ‌کیا و دکارپت و دو فیلم دیگر از جمله معراجی ‌ها فروخته شده که درخواست سانس اضافه را از تهران کرده ‌ایم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، ازدحام برای خرید بلیط فیلم‌ ها را در نوع خود کم ‌نظیر دانست و گفت: امیدواریم برای همه فیلم ‌ها این ‌گونه شود تا بتوانیم در سال ‌های آینده نیز امتیاز میزبانی را به دست آوریم.

 

کمالوندی با بیان این که برخی استان‌ ها از جمله خراسان رضوی تجربه 20 ساله حضور در این جشنواره را دارند، گفت: اگر بتوانیم میزبان خوبی برای این دوره باشیم سال آینده را نیز میزبان خواهیم بود.


پایان پیام/

کد خبر 340213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha