پرداخت 30 درصد یارانه به تولیدکنندگان در سال 93

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، از پرداخت 30 درصد یارانه به تولیدکنندگان در سال 93 در راستای ایجاد اشتغال پایدار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، امیر خجسته، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی شب گذشته (16 بهمن) در مراسم جشن بزرگ کارگری همدان با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر، بزرگترین عید مردم ایران در جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام است.



وی گفت: 12 هزار و 755 روز از پیروزی انقلاب می گذرد و میانگین هر روز در دفاع مقدس 18 شهید و 46 جانباز تقدیم اسلام شده است که باید قدر این امنیت به دست آمده توسط شهدا را بدانیم.


خجسته با تاکید براینکه انقلاب نتیجه خون انسان های آزاده است و این موضوع موجب شده که با قدرت در جهان مطرح باشیم، افزود: مقاومت ملت ایران باعث شد که انقلاب باصلابت خاصی حفظ شود.

رهبری با تدبیر و آگاه؛ رمز پیروزی انقلاب اسلامی

وی وجود رهبری با تدبیر و آگاه را رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران و گذشت از بحران ها برخلاف دیگر انقلاب های کشورهای منطقه دانست و تصریح کرد: رهبر انقلاب همواره هوشمندانه حرکت می کند.


وی با تاکید بر ایستادن مردم ایران در تمامی صحنه ها خاطرنشان کرد: با مدیریت خوب کشور امروز شاهد ذلیل و خوار نمودن دشمن هستیم و باید این راه همواره ادامه پیدا کند.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات کارگری و مطرح کردن در مجلس شورای اسلامی گفت: برای دفاع از حقوق کارگران در مجلس به جد پیگیری می کنیم.


خجسته با اشاره به بررسی موارد کارگری و تولید در بودجه 93 اظهار داشت: مباحث پرداخت 30 درصد یارانه تولید که قبلا احقاق نشده بود مورد بحث قرار گرفته و به تصویب رسید.


وی با تاکید حمایت از نخبگان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و تولیدی کشور بیان کرد: قطعا با پرداخت یارانه به بخش تولید، شاهد ایجاد اشتغال های پایدار در سطح کشور خواهیم بود.


پایان پیام/

کد خبر 340433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha