برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع انقلاب و امام ویژه مددجویان زنجانی

خبرگزاری شبستان: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد زنجان با تشریح برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد استان در دهه فجر امسال گفت: گفتمان‌های دینی با موضوع انقلاب و امام ویژه مددجویان این نهاد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محمد رضا صراطی با اشاره به اینکه طی 35 سال گذشته اقدامات بسیاری در زمینه محرومیت زدایی و کمک به محرومان جامعه توسط امدادگران در کمیته امداد انجام شده است، اظهار داشت: نکته بسیار مهم این است که امدادگران همواره در ارائه خدمات به مددجویان موضوعات فرهنگی را در اولویت قرار داده و در کنار افزایش توان اقتصادی مددجویان، سطح فرهنگی جامعه هدف نیز ارتقا یافته است.
 

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط این نهاد طی 35 سال گذشته در استان زنجان تصریح کرد: خوشبختانه در وضعیت کنونی شاهد ارتقای سطح فرهنگ مددجویان در زمینه‌های مختلف از جمله ریشه‌کنی بیسوادی در بین جامعه هدف هستیم.
 

این مسئول همچنین با ارائه گزارشی از برنامه‌های کمیته امداد استان طی دهه فجر سال جاری خاطرنشان ساخت: امسال نیز طبق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به یمن دهه فجر در استان اجرا می‌شود که از جمله آن برگزاری گفتمان های دینی با موضوع انقلاب و امام خمینی است.
 

صراطی با بیان اینکه گفتمان های مذکور در راستای آشنایی بیشتر مددجویان با اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل برگزار می‌شود، گفت: این گفتمان ها با هدف تثبیت ارزشهای الهی و عدالت گستری برگزار خواهد شد.
 

وی در ادامه به برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف و نشست های فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ و تمدن اسلامی در استان اشاره و اظهار کرد: برگزاری جلسات توجیهی با حضور صاحبنظران برجسته و اساتید دانشگاه در زمینه امام و بیداری اسلامی نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در دهه فجر است.


مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان در ادامه به برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا و تجدید بیعت با آنها طی دهه فجر و با حضور اعضای کانونهای پیروان ولایت اشاره کرد و افزود: شرکت گسترده در نماز جمعه و برگزاری مراسم جشن انقلاب در شهرستانها با حضور مددجویان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در دهه مبارک فجر است.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، این مسئول همچنین به برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب و نشست‌های فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دیدار اعضای کانونهای پیروان ولایت با مسئولان شهرستان‌ها، برگزاری مراسم جشن ولادت امام حسن عسگری (ع) و برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت وفات حضرت معصومه (س) نیز از دیگر برنامه‌هایی است که طی این دهه اجرایی خواهد شد.


به گفته وی، در دهه فجر امسال مراسم سخنرانی با موضوع سبک زندگی اسلامی با محوریت منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده همزمان با وفات حضرت معصومه (س) نیز از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در دهه فجر اجرا می‌شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 340450

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha