"ارسال یک آگهی" و " بیگانه" روی پرده سینما آزادی می رود

خبرگزاری شبستان: در چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر، "بیگانه" و "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه" در سینما آزادی کرمانشاه اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، دومین جشنواره فیلم فجر با اکران 20 فیلم در سینما آزادی کرمانشاه، اقبال عمومی و حضور پرشور جوانان کرمانشاهی را به خود جلب کرده است.


طی روزهای نخستین جشنواره، فیلم های " زندگی جای دیگری است"، " خانوم"، "رد کار یت"، "پایان خدمت"، "عاشق ها ایستاده می میرند" و "خط ویژه" به ترتیب از منوچهر هادیف تینا پاکروان، رضا عطاران، حمیدرضا زرگرنژاد، شهرام مسلخی و مصطفی کیایی به روی پرده رفته اند.


اکران فیلم " بیگانه" اثر بهرام توکلی و "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه" از ابراهیم ابراهیمیان برای امروز(19 بهمن) که مصادف با چهارمین روز از برگزاری جشنواره فیلم فجر است، در سه سانس برای هر یک از آثار برنامه ریزی شده است.


همچنین براساس جدول پخش فیلم های جشنواره یکشنبه(20 بهمن)،" مردن به وقت شهریور" به کارگردانی هاتف علیمردانی و "خانه ای کنار ابرها" به کارگردانی سید جلال دهقان اکران می شود.


گفتنی است، "کلاشینکف"، "شهابی از جنس نور"، "چ"، "خانه پدری"، "پنجاه قدم آخر"، "پنج ستاره"، "اشباح"، "حق سکوت"، "جینگو" و "بعد اعلام می شود" نیز در این هفته به روی پرده می روند.


پایان پیام/
 

کد خبر 341013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha