کانون های مساجد سد محکمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر حضور پرشور جوانان در مساجد اظهارداشت: باید در کنار مساجد و کانون های فرهنگی هنری مکان هائی آموزشی برای تحکیم باورهای دینی جوان تشکیل شود.

 

به گزارش خبرنگار شبستان از سمنان،آیت الله سید محمد شاهچراغی ، در دیدار با مدیر فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان ومسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به فعالیت های متنوع کانون های فرهنگی هنری تاکید کرد: کانون های مساجد سد محکمی در مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.


وی با اشاره به ظرفیت های فراوان کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد اکنون با جوان در ارتباط هستند و نقش موثری در احیا و کارکردهای مساجد بر عهده دارند.


آیت الله شاهچراغی با توجه به بعد آموزشی و زیر ساختی در کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: از آنجایی که کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان اصلی اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی و هنری با محوریت ارزش های دینی و انقلاب اسلامی می باشند لذا نقش بسیار بارزی در ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم به ویژه در بین نسل جوان برعهده دارند.


وی با اشاره به اینکه تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان از نظر کمیت خوب است باید به کیفیت آن هم توجه شود اظهار داشت: تمام دستگاههای فرهنگی باید به کانون های فرهنگی هنری کمک کنند.


در ادامه مدیر فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با معرفی مسئول جدید دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد اساسی ترین پل ارتباطی جوانان مسجدی با دستگاه های فرهنگی هستند.


محمد رضا سوقندی کانون ها نقش بسزایی در جذب جوانان به مسجد و ایجاد همدلی و همراهی جوانان با برنامه های فرهنگی و قرآنی دارند.


مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری نیز در این نشست با بیان اینکه کانون های مساجد در مسیر ولایت گام برداشته اند، اظهار داشت: امروز کانون های مساجد انس و الفت بین بچه های مسجد و ائمه جماعت به وجود آورده است.


حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا حدادیان خاطرنشان کرد: فعالیت موثر کانون های مساجد، به خاطر سیاست خوب و کلی ستاد عالی کانون های مساجد کشور محقق شده است.


وی در خاتمه برنامه ها واولویت کاری خود را بیان نمود.


پایان پیام/
 

کد خبر 341015

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha