مساجد در شکل گیری و ادامه مسیر انقلاب نقش ارزنده ای دارند

خبرگزاری شبستان:‌ نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: مساجد در شکل گیری انقلاب و ادامه مسیر این پدیده الهی نقش ارزنده ای دارند.

محمدحسن آصفری،‌ نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک در خصوص نقش مساجد در انقلاب، گفت: جایگاه ویژه مساجد در انقلاب برکسی پوشیده نیست و این اماکن مقدس بعد از لطف الهی مهمترین عامل در پیروزی انقلاب به شمار می روند.


وی با بیان اینکه مسئولان باید به آبادانی معنوی و فیزیکی مسجد توجه بیشتری داشته باشند، افزود:‌ متاسفانه برخی دولت ها به زعم علاقمندی خود به مساجد توجه کردند ولی توقع از دولت یازدهم که برخاسته از مسجد است، بیشتر است.


آصفری اظهار کرد:‌ مساجد نخستین مکانی بودند که در بصیرت افزایی مردم در دوران انقلاب و نشان دادن چهره منحوس طاغوت نقش موثری ایفا کردند.


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت ادامه داد:‌ مسجد سنگر و پایگاه در برابر دفاع از آرمان های انقلاب و مقابله با گروه های تروریستی و التقاطی و ضد انقلابی بوده است و مسجد توانسته با کارکردهای خود توطئه های دشمن را نقش برآب کند که نمونه آن در دوران هشت سال دفاع مقدس است که رزمندگان از مساجد پشتیبانی و حمایت می شدند.


وی افزود:‌ انقلاب اسلامی پدیده بزرگ قرن بوده که توانست استراتژی شرق و غرب را از هم بپاشاند و یک قدرت دیگری به نام قدرت اسلام پدید آورد که امروزه توانسته مقابل استکبار جهانی به خوبی بایستد و به دنیا ثابت کند که اگر ملتی بخواهد مقابل زیاده خواهی های شرق و غرب ایستادگی کند آن ملت، ملت مسلمان ایران است.


آصفری عامل رهبری و ولایت فقیه را از عوامل مهم در پیروزی انقلاب دانست و تصریح کرد:‌ رهبری با تدبیر و آگاه همچنان که در دوران هشت سال دفاع مقدس سبب پیروزی ایران شد در انقلاب نیز به همان اندازه با بصیرت عمل کردند که اگر نبود این پشتوانه قوی نمی توانستیم امروزه با عزت و سربلندی زندگی کنیم و یا اینکه در مجامع بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشیم.


پایان پیام/

کد خبر 341097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha