استقلال ایران اسلامی از برکت خون شهداست

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: استقلال و حیثیت ایران اسلامی از برکت خون پاک شهدا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، کریم شعبانی، در دیدار با خانواده جهاد گر شهید، محمدرضا همراه قراملکی ضمن تبریک دهه فجر انقلاب خاطرنشان کرد: استقلال و حیثیت ایران اسلامی از برکت خون پاک شهدا است.


وی افزود: با وقوع نهضت اسلامی ایران که به فرموده امام راحل(ره) انقلاب ارزش ها نام گرفت در باغ شهادت گشوده و فرصت دوباره ای برای مشتاقان وعاشقان ایثار وشهادت بوجود آمد تا با الهام از قیام سرخ عاشورا، زنده کننده بزرگترین ارزش های والای اسلامی باشند.


رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: این ایثارگری ها دراوج مبارزات انقلاب و قسمت اعظم آن درسالهای دفاع مقدس به وقوع پیوست، آنها با پیروی از مولای خود آگاهانه و عاشقانه به استقبال شهادت رفتند و با نثار جان خود به معشوق حقیقی رسیدند.


شعبانی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی بیش از هر منطقه دیگری مفتخر به داشتن ارزش های والا و اصیلی است که نمونه آن را در کمتر جایی می توان یافت و فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ارزش هایی است که با تاریخ این سرزمین شکل گرفته و همیشه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.


همسر این شهید نیز با تقدیر از تلاش های مجموعه سازمان جهاد کشاورزی در حل مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران گفت: اکنون هیچ نقطه‏ای ازکشور نیست که عطر و نور شهادت و خاطره حماسه‏ها همراه با شهادت شهیدان در آنجا وجود نداشته باشد.


به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، وی افزود: انقلاب اسلامی حیات و شکوه و پایداری و بالندگی خود را از این فداکاری‏ها و گذشت ها داشته و ما بسیار مفتخریم که در زمره این خانواده ها قرار داریم و امیدواریم تلاش های امروزی با فرهنگ جهاد در عرصه های تولید بتواند شادی ارواح شهدا را موجب شود.


گفتنی است، شهید محمدرضا همراه قراملکی در اول فروردین ماه سال 1335 در تبریز دیده به جهان گشوده ودر سوم بهمن ماه سال پنجاه ونه در منطقه عملیاتی بازی دراز، در اثر اصابت تیر به دیدار معبود شتافت.


پایان پیام/
 

کد خبر 341378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha