برپایی نمایشگاه خوشنویسی با موضوع انقلاب اسلامی در ملکان

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه خوشنویسی با موضوع انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) به مناسبت دهه فجر در شهرستان ملکان برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور دو تن از قاریان ممتاز کشور جمعه شب 18 بهمن ماه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی در مسجد امام علی(ع) ملکان برگزار شد.
 

همچنین نمایشگاهی از آثار خوشنویسان شهرستان ملکان به مناسبت ایام دهه فجر در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و با حضور مسئولین و هنرمندان افتتاح شد.


بیش از 60 اثر در رشته های نستعلیق، شکسته نستعلیق، سیاه مشق و ... با موضوع انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) در این نمایشگاه به همت انجمن خوشنویسان ملکان برپا شد.


این نمایشگاه تا 26 بهمن ماه همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 14 پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.


برگزاری نمایشگاه کتاب، جشنواره خوشنویسی در سطح شهرستان و دیدار جمعی از هنرمندان شهرستان با خانواد شهدا از دیگر برنامه های دهه فجر است.


برگزاری مراسم شبی با قرآن در میانه


کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) صومعه علیا شهرستان میانه نیز اقدام به برگزاری مراسم شبی با قرآن در مسجد جامع صومعه علیا می کند.


در این مراسم معنوی امام جمعه شهر ترکمانچای سخنرانی کرده و سپس قاریان با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید زینت بخش این محفل نورانی خواهند بود.


گفتنی است، کانون فرهنگی هنری رسول اکرم(ص) صومعه علیا یکی از کانون های فعال در زمینه برگزاری کلاس های قرآنی است و بیش از120 نفر عضو فعال اعم از برادران و خواهران به فراگیری معارف قرآنی در این کانون مشغول هستند.


پایان پیام/

 

کد خبر 341382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha