راهپیمایی 22 بهمن بیعتی دوباره با ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب است

خبرگزاری شبستان: یکی از اساتید حوزه و دانشگاه همدان، با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پشتیبانی از ولایت فقیه را به جهانیان نشان می‏دهند، گفت: در راهپیمایی 22بهمن باری دیگر چشم دشمنان کور می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حجت الاسلام علی اسدی از اساتید حوزه و دانشگاه همدان شب گذشته (19 بهمن) در جشن ولادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) که در مسجد شریف الملک همدان برگزار شد، گفت: مردم عزیز و غیرتمند کشور با حضور در راهپیمایی 22 بهمن جواب هتاکی‌های دشمنان را خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن صحنه نمایش بیداری ملت ایران اسلامی است، اضافه کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و همدلی خود را به جهانیان نشان می‌دهند و این موضوع نشان از توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی از یک سو موجب دلگرمی دوستان نظام اسلامی و از سوی دیگر توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین اسدی با بیان اینکه شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن موج ناامیدی و ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف پلیدشان است، افزود: مردم با حضور گسترده و حداکثری خود در صحنه بار دیگر دشمنان را ناامید می کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه همدان، استقرار و اقتدار انقلاب اسلامی را اعتقاد مردم به اسلام و حضور ملت با بصیرت ایران در عرصه‏های مختلف سیاسی و اجتماعی و نیز رهبری و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری دانست.

 

پایان پیام/

کد خبر 341393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha