نیروهای مسلح باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت:نیروهای مسلح باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند چرا که هدف آنها خدایی و دفاع از کشور است.<BR>

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد،‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز در دیدار فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان با تبریک ایام الله فجر انقلاب اسلامی و روز نیروی هوایی اظهار داشت: در روز "19 بهمن 1357" نیروی هوایی با امام خمینی(ره) و مردم اعلام همبستگی و همراهی کردند که این موضوع باعث سرعت بخشیدن به روند پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

 

وی ادامه داد: اعلام همبستگی نیروی هوایی با امام (ره) و ملت ایران باعث خشنودی ایشان و مردم شد و مردم را به پیروزی انقلاب اسلامی امیدوارتر کرد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: روزی که همافران با لباس رسمی برای اعلام رسمی همبستگی با امام (ره) و ملت به سوی مدرسه رفاه می رفتند،‌مردم اشک شوق می ریختند چرا که می دانستند پیروزی نزدیک است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: خوشبختانه با توجه به اینکه اکثر نیروهای ارتش در آن زمان جوان بودند به خوبی حقایق انقلاب اسلامی را درک می کردند.

 

وی افزود: روز نیروی هوایی برگ زرینی در افتخارات ارتش است چرا که در "19بهمن سال 1357" نیروی ارتش رسما از رژیم منفور پهلوی جدا شد و با نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه و همگام شد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به این موضوع که ‌در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قوانین الهی اجرا می شود، افزود: انتخاب مسیر صحیح در کارها می تواند مسیر توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را هموار کند.

 

وی با تاکید بر همدلی و همبستگی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند چرا که هدف آنها خدایی و دفاع از کشور است.

 

خطیب جمعه اصفهان ضعف ایمان را عامل تفرقه دانست و گفت: ایمان به خدا و کفر به طاغوت باعث می شود تا همه ما به وحدت و همدلی برسیم.

 

وی با تاکید بر اینکه همه ما عبد خدا هستیم و باید در کارها هدفمان قرب الی الله باشد، افزود: احترام ما به هر شخصی باید برای خدا باشد،‌به گونه ای که امام علی(ع) به امام حسن مجتبی(ع) می فرمایند:عبد و نوکرکسی نباش چرا که خداوند تو را آزاد آفریده است.

 

آیت الله طباطبایی نژاد احترام به علما را نیز در زمره همین رفتارها برشمرد و گفت: احترام به علمای دینی که همانند ستارگان آسمان هستند و راه و روش صحیح را به ما نشان می دهند نیز باید فقط با نیتی الهی و برای رضای خدا باشد.

 

درابتدای این دیدار امیر سرتیپ رضا جهادی ارسی، فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت دهه فجر و روز نیروی هوایی گفت: امروز نیز ما پشتیبان ارزش های اسلامی و انقلابی هستیم و با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق می کنیم.

 

وی افزود: ما با رهبر معظم انقلاب اسلامی پیمانی همچون پیمان حضرت ابوالفضل(ع) با امام حسین(ع) بسته ایم و تا آخرین قطره خون خود حامی ولایت فقیه و ارزش های اسلام و انقلاب هستیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 341409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha