سیستان و بلوچستان با وحدت مردم در نقطه اوج امنیت قرار دارد

خبرگزاری شبستان: فرماندار زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان در سایه وحدت مردم در نقطه اوج امنیت قرار دارد، امنیتی که آن را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، عباسعلی ارجمندی، فرماندار شهرستان زاهدان در مسجد جامع توحیدیه اهل تسنن زاهدان اظهار داشت: نگاه مسئولان و مدیران اجرایی به اقوام و مذاهب یکسان است و از هر گونه نگاه افراطی گرانه به یک مذهب پرهیز می کند.
 

وی افزود: رمز پیروزی هر ملتی وحدت است. اگر وحدت اهمیت نداشت، قرآن مجید این گونه به این موضوع نمی پرداخت.
 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: گرایش دنیای غرب به اسلام از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی تنها انقلابی که پس از گذشت سی و پنچ سال از عمرش ملت آن سالگرد آن را جشن می گیرند.
 

حجت الاسلام دانشی گفت: سیستان و بلوچستان در سایه وحدت مردم در نقطه اوج امنیت قرار دارد، امنیتی که آن را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.


وی با بیان اینکه وحدت بین مردم شیعه و سنی ریشه در انقلاب دارد، افزود: وحدت یکی از رمزهای پیروزی ما در برابر نظام سلط است آنان سنگ اندازهای فراوانی بر علیه وحدت ما به راه انداختند در حالی وحدت بین شیعه و سنی ریشه در انقلاب دارد.
 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: اگر فردی دنبال بهانه برای اختلاف باشد این اختلاف به راحتی قابل دسترسی است اما باید هوشیار باشیم و به بهانه ها توجه نکنیم و به مشترکات توجه شود.
 

استقرار سکوی ایستگاه برداشت آب، برق دار کردن منازل با رعایت پیش شرط های قانون، نصب سرعت گیر، احداث مدرسه، تسریح در روشنایی معابر و جمع آوری آبهای سطحی از جمله مصوبات جشن انقلاب در مسجد جامع توحیدیه اهل تسنن زاهدان بود.
 

پایان پیام/

کد خبر 341430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha