مسئولان توسعه زیرساخت های سینمایی خراسان شمالی را جدی بگیرند

خبرگزاری شبستان: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اهمیت تأثیرگذاری زبان هنر به ویژه سینما از مسئولان خواست تا برای ارتقاء و توسعه زمینه رشد این هنر مجدانه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف از جمله ادبیات و هنر به ویژه فیلمسازی و سینما قدم های برجسته ای برداشته شده است، اظهار داشت: اکران فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان را باید به فال نیک گرفت و از این فرصت به خوبی بهره برد.

وی با اشاره به تهاجم بی وقفه فرهنگ غرب، به ویژه در سال های اخیر از طریق ابزاری همچون ماهواره و سینما، افزود: این رویداد فرهنگی بستری مناسب و اثرگذار برای آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ خودی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی ظرفیت های خوب خطه خراسان شمالی در عرصه هنر و به ویژه فیلمسازی را مورد توجه قرار داد، گفت: از آنجایی که زیر ساخت های لازم در این زمینه در استان فراهم نیست، این امر سبب می شود تا زمینه را برای سرمایه گذاری و ایجاد تفریحات سالم فراهم کنند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی بخش استانی سی و دومین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی؛ حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه سینما و خلق آثار سمعی و بصری ارزنده، ارزشمند و فاخر با آموزه های اسلامی مغایرت ندارد، بلکه با ابتذال مخالف است، از مسئولان خواست تا با توسعه فضاهای فرهنگی و هنری زمینه را برای بهره مندی مردم از حرکت های ارزشمند فرهنگی فراهم کنند و ارتقاء زیرساخت های سینما در استان تلاش مجدانه به کار گیرند.

یادآوری می شود؛ بخش استانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما گلشن شهرستان بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی از 19 تا 28 بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.

 پایان پیام/
 

کد خبر 341483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha