مردم همواره پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به جهانیان نشان دادند

خبرگزاری شبستان:‌ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ساوه گفت: مردم همواره قدردان این انقلاب و نظام اسلامی بوده و همواره پشتیبانی خود را از نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف به جهانیان نشان داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام حسین صلاحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوه امروز(20بهمن) در مراسم جشن انقلاب مسجد ابوذر ساوه گفت: انقلاب اسلامی دردوران خود فراز ونشیب های فراوانی راپشت سرگذشته است و دشمنان داخلی وخارجی درتمام دوران تلاش می کردند که مانع پیروزی و رشد انقلاب اسلامی شوند.


وی افزود: دشمنان خارجی با تحمیل جنگ 8ساله می خواستند که به طورکلی انقلاب را ازبین ببرند و با تمام قوا وتسلیحات نظامی با انقلاب اسلامی دشمنی کردند.


حجت الاسلام صلاحی اضافه کرد: دشمنان باخیال خام خود فکرمی کنند تحریم ها ملت مسلمان ایران را ازولایت وانقلاب دلسرد می کند درحالی که ملت بزرگ ایران با حضورخود در صحنه های گوناگون ثابت کردند تا آخرین لحظه دست از آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا برنمی دارند.


وی افزود:‌ کشورهای استکباری هیچ وقت ازظلم و خصلت های زشت و زورگویی خود دست برنمی دارند وملت ایران راهمیشه تهدید می کنند اما ایران همه تحریم ها و تهدیدها رابه فرصت تبدیل می کند وبه لطف الهی در راه رشد و پیشروی خود می کوشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ساوه تصریح کرد: ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ضمن اعلام وفاداری خود به نظام و ولایت فقیه پاسخ محکمی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خواهند داد.


در این مراسم، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان حضور داشتند.


پایان پیام/
 

کد خبر 341535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha