کانون های فرهنگی بستر خوبی برای پیاده سازی اهداف نظام درجامعه هستند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه باید در عرصه فرهنگ دینی و اجتماعی تلاش های خوبی صورت گیرد گفت: کانون های فرهنگی بسترهای خوبی برای پیاده سازی اهداف نظام در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام و المسلمین جواد نجفی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، امروز (20 بهمن) در نشست تخصصی کانون های فرهنگی و تبلیغات استان با موضوع بیداری اسلامی ونشر گسترش فرهنگ دینی با تبریک سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران گفت: اهمیت دادن به برنامه های نوجوانان و جوانان و برخورداری از استحکام بنیادین با شیوه های سالم، جذاب و شادی بخش که همراه باشد از تاکیدات مقام معظم رهبری است.


وی با اشاره به دغدغه ها و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مباحث فرهنگی افزود: در پرداختن به مباحث فرهنگی وظیفه ما بسیار سنگین است که باید در سنگر فرهنگی سرباز خوبی برای این کشور باشیم.


حجت الاسلام نجفی اظهارداشت: باید در عرصه فرهنگ دینی و اجتماعی تلاش های خوبی صورت گیرد که کانون های فرهنگی بسترهای خوبی هستند تا اهداف نظام در جامعه پیاده سازی شود.


وی تصریح کرد: امروز در قالب کانون های فرهنگی می توان کارهای فراوانی انجام داد.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان درخصوص هدف از برگزاری این جلسه گفت: این جلسه به منظور تعامل هرچه بیشتر کانون های فرهنگی برگزار شده است.


وی افزود: ترویج و توسعه فرهنگ دینی در جامعه اسلامی، بسترسازی برای تحقق انقلاب اسلامی، مبارزه با شبیحخون فرهنگی، نشر و گسترش فرهنگ دینی و بیداری اسلامی، توسعه گسترده تولیدات و محصولات دینی، بارور کردن هرچه بیشتر اوقات فراغت جوانان از وظایف و اختیارات کانون های فرهنگی است.


حجت الاسلام نجفی انجام فعالیت های آموزشی، فرهنگی و دینی و مباحث مورد نیاز جامعه، راه اندازی و توسعه فضای مطالعاتی، تشکیل گروه های مذهبی، هنری و اردوی، ارتقای سطح فرهنگ علمی جوانان و برپایی مراسم دینی تشکیل گروه های فرهنگی مذهبی را از دیگر وظایف و اختیارات کانون های فرهنگی دانست و افزود: کانون های فرهنگی باید نیازمندی های جامعه و جوانان را شناسایی و برای رفع آن مشکلات و ناهنجاری ها تلاش کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 341539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha