انقلاب ایران الگوی عدالتخواهی در بین ملت های آزادیخواه است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه مردم شهرستان میاندرود انقلاب اسلامی را الگو عدالتخواهی در بین ملت های آزادیخواه دانست و گفت: مردم ولایت مدار مازندران همواره مدافع نظام هستند و در رکاب رهبری حرکت می کنند.


حجت الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری، امام جمعه مردم شهرستان میاندرود امروز(20بهمن) در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار کرد: شرکت در راپیمایی 22 بهمن موجب می شود تا به جهانیان بفهمانیم که ملت همیشه مسلمان ایران همواره پیرو ولایت فقیه بوده و انقلابی هستند.


وی با بیان اینکه باید رابطه خود و انقلاب را همیشه حفظ کنیم، عنوان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی به عنوان مظهر پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است.


حجت الاسلام رسولی خاطر نشان کرد: در راستای انسجام برنامه در دهه فجر لازم است دستگاه های اجرایی در قالب برنامه های گروهی مشارکت کنند و تا حد ممکن از حضور جوانان و نوجوانان مسجدی در این جشن بزرگ انقلاب استفاده کنند.


این مسئول با اشاره به اینکه دشمن همیشه از حمایت مردم از ولایت فقیه در هراس و اضطراب است، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور به موقع خود در صحنه های مختلف سیاسی زیر سایه رهبری نشان دادند که این انقلاب برای امت ایران بسیار مهم و با ارزش است.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در بهمن 57 اسلام محمدی را احیا و سرزنده ساخت، ابراز کرد: دشمن به خوبی می دانند با ایجاد تحریم های بی ارزش و بی اهمیت نمی تواند نظام اسلامی را در دستان استکبار آلود خود بگیرد و انقلاب را بی ارزش و پوچ جلوه دهد.


این مسئول انقلاب اسلامی را الگو عدالتخواهی در بین ملت های آزادیخواه و دولت های دیگر دانست و گفت: مردم ایران آزادانه و با رای خود این انقلاب را برگزیدند و اکنون هم خود مردم سرنوشت ساز این انقلاب و نظام هستند و قادر به رها کردن این ارزش که با خون هزاران شهید به دست آمده نیستند.


وی با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی22بهمن اذعان کرد: مردم ولایت مدار استان مازندران همواره مدافع نظام هستند و در رکاب رهبری حرکت می کنند.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 341555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha