تشدید عملیات های تررویستی مافیایی داخل«اسرائیل»

خبرگزاری شبستان: یک روزنامه عبری زبان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از ماههای گذشته شاهد تشدید عملیات های تروریستی در جامعه صهیونیستی توسط گروهک های مافیایی اسرائیلی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از فلسطین الیوم، روزنامه یدیعوت آحارونت در گزارش امروز خود نوشت: عملیات های تروریستی که گروهک های مافیایی به آن اقدام می کند، ترس و رعب را در جامعه صهیوینستی ایجاد کردند؛ همان ترسی که با انتفاضه دوم فلسطین در سال 2000 در خیابان ها و شهرهای اسرائیل سایه افکند.
این روزنامه عبری می افزاید: ما الان در برابر جنایت های ترسناک قرار گرفتیم و جامعه صهیونیستی امسال در نیتجه انفجارهای پی در پی در ترس و وحشت به سر می برد.
این روزنامه تاکید می کند: هر روز براثر انفجارهای مافیاهای اسرائیلی تعدادی کشته و زخمی می شوند و تعدادی دیگر را نیز پلیس رژیم صهیونیستی قبل از انفجار خنثی می کند.
براساس گزارش یدیعوت آحارونت، «گاو اسرائیل» یا «تل آویو» از روز گذشته به سایر شهرک های صهیونیستی مثل عسقلان، کریات حاییم، بتاح تکفا پیوست تا به عنوان هدفی از اهداف گروهک ها صهیونیستی باشد.
در این گزارش آمده است: کسی پیش بینی نمی کند که انفجار بعدی کجا خواهد بود و چه کسی را گروهک های مافیایی هدف قرار می دهند، ولی جامعه صهیونیستی هزینه سنگینی برای این انفجارها پرداخت خواهد کرد.
پایان پیام/

کد خبر 341557

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha