۲۴ پروژه در شهرستان کلاله به بهره برداری رسید

خبرگزاری شبستان: همزمان با دهه فجر و در آیینی بصورت متمرکز ۲۴ پروژه اقتصادی تولیدی، صنعتی و اشتغالزا در شهرستان کلاله با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، افتتاح کتابخانه عمومی شهر فراغی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال و تأمین برق شهرک مسکونی آسمان شهر فراغی از مهمترین پروژه های دهه فجر در کلاله بود.


علی اصغرطهماسبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارگلستان طی سخنانی با اشاره به زندگی منسجم ومسالمت آمیز قومیت ها در استان گلستان گفت: این استان نمونه ای از وحدت وهمدلی ملت ایران است.


وی اظهار داشت: به لطف الهی در سایه وحدت وهمدلی مردم ایران، رهبری امام خمینی(ره) وتدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، به رغم توطئه های مختلف دشمنان توانسته ایم در جهان سربلند باشیم.


طهماسبی با اشاره به جنگ سایبری دشمن، گفت: سال های90 و 91 اوج حملات وتوطئه های سایبری دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بود که فرزندان نظام اسلامی درعرصه های علمی و فناوری، حلقه های درهم تنیده سایبری دشمن را درهم شکستند.


معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به مذاکرات1+5اشاره کرد و ادامه داد: فازاول این مذاکرات به پایان رسیده و بخشی از مطالبات و دارایی های بلوکه شده کشور در چهارچوب توافقات صورت گرفته بازگردانده شده است.


طهماسبی تاکید کرد: حق گرفتنی است و نظام جمهوری اسلامی ایران دربرابرحقوق حقّه ملت ایران یک قدم هم عقب نخواهد نشست.


وی درادامه به ظرفیت های بالقوه استان گلستان دربخش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و گردشگری اشاره کرد و گفت: وجود مراکز تفریحی، توریستی، جاذبه های طبیعی و اکوتوریستی به خصوص عبورسالانه میلیون ها زائر امام رضا(ع) از ظرفیت های صنعت گردشگری گلستان است که فرمانداران، برنامه ریزان ومدیران دستگاه های اجرایی باید در جهت بهره برداری ازاین ظرفیت ها برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.


به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان، معاون سیاسی امنیتی استاندارگلستان در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن عرصه دیگری است که مردم استان گلستان اعم از شیعه و سنی و از هر قومیتی همگام با جای جای ایران اسلامی با حضور گسترده و با شکوه خود، حماسه دیگری از عظمت، وحدت و انسجام اسلامی را رقم خواهند زد.


گفتنی است، شهرستان کلاله همچنین در دهه مبارک فجر شاهد آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه تولیدی، صنعتی، اقتصادی و اشتغالزاست.


پایان پیام/

 

کد خبر 341562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha