اسلام، رهبری و مردم سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزار شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دهه فجر، جشن حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است، گفت: اسلام، رهبری و مردم، سه رکن اصلی انقلاب اسلامی ایران بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، در مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد کریم‌خان تبریز، یکی از اهداف انقلاب را احیای اسلام ناب محمدی عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ریشه در باورهای مذهبی مردم ایران داشت و در واقع اسلام، عامل وحدت و یکپارچگی مردم بود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دهه فجر، جشن حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است، گفت: اسلام، رهبری و مردم، سه رکن اصلی انقلاب اسلامی ایران بودند.
 

وی افزود: رهبری از مهم ترین عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی بود، انقلاب‌های بسیاری در دنیا رخ داده که با شکست مواجه شده‌اند و علت اصلی آن نبود رهبری قوی و دینی بود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مردم اساس و پشتوانه نظام و انقلاب هستند، گفت: مردم ایران شایسته بهترین‌ها هستند و مشکلاتی که امروز در اثر بی‌تدبیری‌ها به وجود آمده در شان این مردم نیست.

 

شبستری با اشاره به قیام 29 بهمن مردم تبریز، گفت: ریشه انقلاب اسلامی به سال‌ها قبل از سال 57 برمی‌گردد که در روز 29 بهمن با قیام مردم غیرتمند تبریز استحکام یافت و منجر به پیروزی نهایی شد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، امنیت و آرامش کشور را مدیون ایثار و رشادت شهدا دانست و افزود: امروز با عنایت خداوند متعال و با وجود رهبری ولی فقیه، پشتیبانی مردم و اراده جوانان کشور در بسیاری از مسایل خودکفا شده‌ایم و جمهوری اسلامی ایران به ابرقدرتی در منطقه و دنیا تبدیل شده است.

 

شبستری با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای تغییر نظام در ایران، گفت: تا وقتی که همدلی و وحدت در بین مردم کشور وجود دارد این کار میسر نخواهد بود.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تیم مذاکره‌‌کننده هسته‌ای، افزود: رهبر انقلاب اعضای این تیم را فرزندان انقلاب دانستند که این فرمایش ایشان پیامی دارد و آن این که همه باید در یک مسیر برای تحقق اهداف انقلاب تلاش کنیم.

 

وی ادامه داد: امروز وظیفه داریم تمام احزاب و گروه‌ها را که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند در کنار هم قرار دهیم و سلایق مختلف را به خاطر نظام تحمل کنیم.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، شبستری با بیان این که مردم همیشه بدون در نظر گرفتن سلایق سیاسی در صحنه حاضر شده‌اند، تصریح کرد: مسئولان باید در کنار مردم باشند و خود را جدا از مردم ندانند.

 

وی بزرگترین مشکل ادارات و دستگاه‌های اجرایی را فساد اداری دانست و افزود: نباید شاهد اهانت به مردم باشیم و باید نظارت کافی در ادارات وجود داشته باشد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 341608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha