استکبار جهانی چاره ای جز پذیرش حق ملت ایران ندارد

خبرگزاری شبستان: استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های فراوانی بدست آمده است، گفت: استکبار جهانی چاره ای جز پذیرش حق ملت ایران ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، وجه الله خدمتگزار، استاندار خراسان جنوبی، امروز(20بهمن) در دیدار با فرماندهان، معاونین و مسئولان پایگاه شهید سرلشکر خلبان حسینی اظهارداشت: رژیم پهلوی تصور می کرد که با داشتن ارتش هیچ قدرت و شخصی نمی تواند پایه های حکومت را بلرزاند.


وی ادامه داد: اما حکومت طاغوت پهلوی بوسیله نیروهای ارتش که از آموزه های دینی و اعتقادات استوار بهره مند بودند، سرنگون شد.


نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با اشاره به بیعت نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) افزود: این اقدام نشان داد که ارتش در باور خود با مردم و در کنار امام و ارزش های انقلاب و در برابر با رژیم طاغوت است.


خدمتگزار با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی در بخش های مختلف بویژه نظامی و پدافند هوایی، بیان کرد: امروز کشور ما به برکت انقلاب اسلامی از قدرت و عزت بالایی در برابر استکبار و دشمنان منطقه بهره مند است.


وی یاد آورشد: امروز استکبار به این نتیجه رسیده است که نمی تواند با زور و تحکم با ملت ایران صحبت کند، لذا راهی جز پذیرش حق مردم ایران ندارد.


پایان پیام/

کد خبر 341619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha