امیدواریم تا قبل از ساعت 2 جداول توزیع شود

خبرگزاری شبستان: انتقاد نعمتی از عدم ارایه جداول لایحه بودجه 93 نماینده اسدآباد در مجلس از عدم ارایه جداول در لایحه بودجه 93 انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، بهروز نعمتی نماینده اسداباد در مجلس در ادامه جلسه علنی صبح یکشنبه 20 بهمن و در حین بررسی بندهای هزینه های لایحه بودجه 93 در اخطاری و با استناد به بند 3 ماده 86 ایین نامه داخلی مجلس گفت: کمیسیون تلفیق موظف است ظرف 15 روز گزارش خود را به صحن علنی ارایه دهد.

وی اظهار کرد: من هفته گذشته تذکر داده ام که چرا جداول بودجه با پیوست بودجه ارایه نشده است الان یکهفته گذشته است ولی هنوز از جداول خبری نیست.

نعمتی تصریح کرد:‌ممکن است در این جداول حق مردم و نمایندگان تضییع شود اگر واقعاً حق نمایندگان است پس این جداول را هر چه سریعتر برسانید تا حق نمایندگان تضییع نشود.

حجت الاسلام مصباحی مقدم در مورد این جداول گفت: امروز جلسه کمیسیون تلفیق داشتیم و تا جداول را رسیدگی نکردیم جداول را اصلاح نکردیم جلسه را به پایان نبردیم.

وی اظهار کرد: کارگروه آثار مصوبات را تنظیم می کند که به صحن ارایه کند و ما نیز نظر نمایندگان را خواهیم داشت که با علامتی که روی جداول می زنند می توانند این کار را انجام بدهند. و برای اینکه برگشت به لایحه دولت نداشته باشیم نیز راه آنها باز است.

محمدرضا باهنر نایب رییس دوم مجلس در این زمینه گفت: اینکه مهلت تلفیق تمام می شود درست است ولی در هر صورت ممکن است در مسایلی پیش بیاید که ما به کمیسیون تلفیق ارجاع دهیم تا مشکل حل شود و تا لحظه آخر که مصوبات را از مجلس نگیریم عدد دقیق ماده واحده مشخص نمی شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 341625

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha