کانون های فرهنگی تبلیغی یکی از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است

خبرگزاری شبستان: کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کانون های فرهنگی تبلیغی یکی از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است که به صورت مردمی در حال فعالیت است.

فائزه عبدالهی، کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: کانون های فرهنگی تبلیغی یکی از رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی است که با ساماندهی و تغذیه فکری و معنوی و بازسازی محتوایی مراکز فرهنگی به صورت مردمی در حال فعالیت است.


وی افزود: با توجه به هجمه های فرهنگی بیگانگان این سازمان درنظر دارد تا از هر فرصتی در جهت ارتقای کمی و کیفی سطح معلومات و اطلاعات و دانش و پژوهش مجموعه های فرهنگی خویش به ویژه در عصر فن آوری و تکنولوژی گام های مفید و موثری را بردارد.


عبدالهی با اشاره به تاریخچه کانون های فرهنگی تبلیغی، اظهارداشت: این مرکز از ابتدای انقلاب اسلامی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به فعالیت کرده و کانون های فرهنگی تبلیغی نیز از سال 79 با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی شروع به فعالیت کردند.


کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در خصوص اهداف این کانون ها، تصریح کرد: بارورکردن اعتقادات مذهبی، نشر و گسترش سیاست های کلان فرهنگی کشور، ترویج رهنمودها و رهنمون های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، گسترش امر به معروف ونهی از منکر، مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی، واکسینه کردن جامعه نسبت به تبلیغات سوء دشمنان و به ثمر رساندن اهداف سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان بازوان اجرایی است.


وی یادآورشد: تا کنون در تمامی استان ها و شهرستان ها حدود سه هزار کانون ساماندهی شده و مشغول فعایت های فرهنگی هستند.


عبدالهی خاطرنشان کرد: مجوز فعالیت کانون های تبلیغی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی صادر می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 341633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha