47 روستای کردستان به شبکه ارتباطی وصل شدند

خبرگزاری شبستان: همزمان با دهه مبارک فجر و به صورت ویدئو کنفرانس خطوط ارتباط تلفن 47 روستا در کردستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، همزمان با دهه مبارک فجر و به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شاهد افتتاح خطوط ارتباط تلفن 759 روستا در استان های کردستان، لرستان، آذربایجان شرقی، خوزستان و سیستان و بلوچستان بودیم.


سعدی امیری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان در این مراسم که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مخابرات استان در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح همزمان خطوط ارتباطی 35 روستای بالای 20 خانوار و 12 روستای زیر 20 خانوار بودیم.


وی افزود: در مجموع برای این طرح ها بیش از 30میلیارد ریال هزینه شده است که برای روستاهای زیر 20 خانوار 300میلیون ریال و برای هر روستای بالای 20 خانوار نیز یک میلیارد ریال هزینه شده است.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان تصریح کرد: در مرحله دوم نیز در سال آینده 250 روستای بالای 70 خانوار استان از خدمات اینترنت برخوردار خواهند شد و پوشش شبکه موبایل در راه‌ مواصلاتی بین شهری و بین روستایی استان تقویت می شود.


عبدالمحمد زاهدی، استاندار کردستان نیز در این مراسم از آمادگی کامل استان برای گسترش خدمات مخابراتی و افزایش زیرساخت های لازم در این خصوص خبرداد و خواستار توجه ویژه مسئولان ارشد وزارت ارتباطات برای خدمت بیشتر به مردم استان در این حوزه شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha