دعوت نمایندگان مجلس برای حضور دندان شکن دشمنان در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار نامه ای از عموم مردم خواستند در راهپیمایی 22 بهمن حضوری دندان شکن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار نامه ای از عموم مردم خواستند در راهپیمایی 22 بهمن حضوری دندان شکن داشته باشند. در متن این نامه که از سوی شاهین محمدصاقی عضو هیئت رییسه مجلس در پایان جلسه امروز یکشنبه 20 بهمن قرائت شد آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

22 بهمن‌ماه روز جشن اسلامی و ملی مردم ایران و روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. چنین روزی یادآور پایان یافتن رنج‌های دوران تلخ ستمشاهی و دوران وابستگی به قدرت‌های استعماری است. دهه فجر و 22 بهمن یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ملت بزرگ شهیدپرور ایران و رهبری الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) است. دهه فجر فرصتی است تا ملت ایران با آرمان‌های شهدا و راه نورانی انقلاب که همان راه اسلام و قرآن است، تجدید عهد کند و بر پیمان خود در وفاداری به امام راحل و عزم راسخ خود بر پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تاکید ورزد.

ملت ایران در 22 بهمن 1392 با شرکت در راهپیمایی پرشور و افتخارآمیز در سراسر کشور، دوستان انقلاب اسلامی را با وحدت خوشحال و امیدوار خواهد ساخت و به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب که این روزها به طمع خام افتادند، پاسخی دندان شکن خواهند داد.

نمایندگان ملت ایران ضمن تبریک یوم‌الله 22 بهمن و اعلام حمایت و تبعیت کامل از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری و تاکید مجدد بر ضرورت وحدت و انسجام همه مردم، مسئولان و نیروهای انقلاب و نیز اتخاذ موضع شفاف در برابر استکبار و نظام سلطه، همراه با تمام آحاد ملت بزرگ ایران، دوشادوش مردم انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن در تمام شهرها و مناطق ایران اسلامی شرکت خواهد نمود و از مردم فهیم، هوشیار و انقلابی ایران می‌خواهد تا با مشارکت همه‌جانبه، بار دیگر اتحاد و انسجام ملت و خشم انقلابی خود را از نظام سلطه ابراز نمایند و نقش الهام‌بخش خود را بار دیگر در روند بیداری اسلامی ایفا کنند و بر حفظ و حراست از استقلال و آزادی خود و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و صهیونیزم و پاسداری از خون شهیدان تاکید و پافشاری نمایند و حقارت آمریکا در افکار عمومی ملل مسلمان و ملت ایران را در برابر دیدگان جهانیان فریاد زنند.

مرگ بر آمریکا

 


پایان پیام/

 

کد خبر 341642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha